شناسهٔ خبر: 23997684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| تشویق بی‌امان صنعت نفت آبادان ادامه دارد

R41468/P1377/S6,57/CT11

هواداران تیم صنعت نفت آبادان همچنان در حال تشویق تیم محبوب خود هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، در هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

در این بازی که در ورزشگاه تختی آبادان در حال برگزاری است قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری است.

در این دیدار داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبدالله‌زاده، سعید لطفی، مگنو باتسیتا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حامد پاکدل، محمد شادکام و لوسیانو پریرا برای تیم محبوب صنعت نفت آبادان بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار با صنعت نفت آبادان، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا را به میدان فرستاد.

فرشاد احمدزاده در دقیقه 13 نخستین گل را به ثمر رساند و علی علیپور نیز در دقیقه 27 برای تیم پرسپولیس تهران یک گل دیگر به ثمر رساند که نیمه نخست بازی با همین نتیجه به پایان رسید و بازیکنان هر دو تیم به رختکن رفتند.

هواداران تیم صنعت نفت آبادان پیش از شروع بازی تشویق تیم محبوب خود را آغاز کردند و همچنان این تشویق‌های خاص ادامه دارد.

آبادان برزیلته از جمله شعارهایی است که به صورت مرتب از سوی هواداران تیم صنعت نفت آبادان تکرار می‌شود.

همچنین علاوه بر پرچم‌ها و کلاه‌های تیم صنعت نفت آبادان، تعداد زیادی پرچم کشور برزیل نیز در دست هواداران این تیم محبوب وجود دارد.

با اینکه صنعت نفت آبادان از تیم حریف عقب است ولی آبادانی‌ها دست از تشویق تیم خود بر نمی‌دارند و این کار همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام/ش

نظر شما