شناسهٔ خبر: 23940166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صعود نمایندگان کرمان به مرحله حذفی مسابقات تنیس خاکی کشور

تیم های هیئت تنیس کرمان و پندار سیرجان به عنوان تیم نخست و تیم آندره سیرجان به عنوان تیم دوم از مرحله گروهی به مرحله حذفی مسابقات جام حذفی تنیس خاکی بانوان در جزیره کیش صعود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفتمين دوره مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور در بخش بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به میزبانی جزیره کیش در مجموعه ورزشی المپیک در حال برگزاریست.

اين مسابقات با حضور 36 تیم در 9 گروه چهار تیمی  از  30 دی آغاز شده است و تا 6 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

تیم هیئت تنیس کرمان با ترکیب نیایش میرزایی و کیمیا عامری به مربیگری فرانک حسنی و سرپرستی شهین سلطان زاده و بانوان سيرجان در قالب دو تيم با نام هاى آندره سيرجان متشکل از فاطمه اطمینان، راضیه پور احسان، محجوب ستوده نیا، دریا امیری و تيم پندار سيرجان با تركيب ميترا ابراهيمي، الهه ارجمند و فاطمه ارجمند در اين مسابقات حضور دارند.

نمايندگان استان در قالب تیم های هیئت تنیس کرمان، آندره و پندار سیرجان دیروز در بازی سوم به مصاف با حریفان رفتند که تیم های هیئت تنیس کرمان و  تيم پندار سيرجان از سد حریفان خود گذشتند و  تیم پندار سیرجان نتیجه را به تیم مقابل واگذار کرد.

بدین ترتیب تیم های هیئت تنیس کرمان و پندار سیرجان به عنوان تیم نخست و تیم آندره سیرجان به عنوان تیم دوم از مرحله گروهی به مرحله حذفی مسابقات جام حذفی تنیس خاکی بانوان که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاریست، صعود کردند.

انتهای پیام/ب

نمایندگان بانوان استان کرمان در رقابت های جام حذفى تنيس خاكى كشور

 

نظر شما