شناسهٔ خبر: 23722817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

بازگشت  مجتبی جباری به فوتبال!

مجتبی جباری تصمیم دارد فصل آینده دوباره به فوتبال بازگردد.
به گزارش خبرآنلاین؛ رضا عنایتی مربی سیاه جامگان اخیرا حرف‌هایی زد که باعث شد شایعه خداحافظی مجتبی جباری شنیده شود. شماره 8 سابق آبی‌ها به عنایتی گفته بود نمی خواهد فوتبال بازی کند ولی در واقع منظور او این بود که قصد ندارد در نیم فصل دوم لیگ برتر بازی کند. جباری در تازه ترین مصاحبه اش به روزنامه خبرورزشی تاکید کرده قصد دارد بازی کند و تنها تصمیم گرفته در نیم فصل دوم امسال بازی نکند. جباری گفته قصد دارد فصل بعد با انرژی بیشتری برگردد.

مهلت ۲۰ روزه فیفا به باشگاه ملوان

مدیرعامل باشگاه ملوان می‌گوید ما حدود ۲۰ روز فرصت داریم تا بدهی پاشنکو را پرداخت کنیم.
مهران نصیری در رابطه با شکایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما مجبور شدیم که به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کنیم و قرار است که باشگاه صنعت نفت ۱۰۰ میلیون تومان را در فرصت یک ماهه به ما پرداخت کند.
او در رابطه با دلیل این شکایت اظهار کرد: در تعطیلات نیم فصل سال گذشته باشگاه نفت آبادان از ما درخواست کرد که عزیز معبودی را به صورت قرضی به آن‌ها بدهیم. بعد از مکاتباتی که با این باشگاه انجام شد، قرار بر این شد که مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان رضایت‌نامه به ملوان پرداخت شود. از آن زمان تاکنون هیچ پولی را از جانب صنعت نفت دریافت نکردیم.
نصیری در ادامه درباره خطر کسر ۶ امتیاز از این تیم بابت شکایت سرگئی پاشنکو به فیفا گفت: باشگاه ملوان حدودا ۲۰ روز مهلت دارد که شکایت اول او باید حدود ۸۰ هزار دلار پرداخت کند یا با بازیکن مذکور به توافق برسد. هم‌چنین برای بدهی قرارداد سری دومش نیز از ما  شکایت کرد اما ما این مقدار بدهی را عادلانه نمی‌دانیم و با فیفا مکاتبه کردیم تا احقاق حق شود.

چشمی غایب بازی با پارس جنوبی 

مدافع وسط استقلال همچنان شرایط تمرین کردن ندارد و با این شرایط به بازی هفته بیست و یکم آبی‌ها نخواهد رسید.
به گزارش «ورزش سه»،  روزبه چشمی که مچ پایش پیچ خورد و نتوانست تمرین را ادامه بدهد، در تمرین استقلال شرکت نکرد و با لباس شخصی تمرین آبی پوشان را تماشا کرد. چشمی با این شرایط به طور قطع به بازی با پارس جنوبی جم نمی رسد اما پزشکان تیم تصمیم می گیرند که او چه زمانی آماده حضور در میادین باشد.

منصوریان به سپاهان نمی‌رود

سرمربی سابق استقلال که گفته می شد گزینه اصلی هدایت سپاهان است، رسما اعلام کرد که روی نیمکت طلایی‌های اصفهان نخواهد نشست.
به گزارش «ورزش سه» طی روزهای اخیر و صحبت‌های زیادی راجع به حضور علیرضا منصوریان در تیم سپاهان به گوش می رسید اما سرمربی سابق استقلال در کانال شخصی اش اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد. متنی که منصوریان منتشر کرده به این شرح است:
«ضمن عرض سلام، با همه احترامی که برای اصحاب رسانه و جراید محترم قائل هستم و ضمن تشکر از همه دوستان رسانه ای که در همه این سالها به بنده لطف داشته و دارند،  به عرض می رسانم اینجانب با هیچ یک از روزنامه‌های ورزشی در روزهای اخیر مصاحبه ای نداشته و جملات منتسب به اینجانب که در یکی از روزنامه‌های وزین ورزشی درج گردیده را تکذیب می کنم. اینجانب بعد از جدایی از استقلال برای حفظ آرامش خودم، خانواده ام و تیم استقلال، از هر گونه مصاحبه پرهیز کردم و چنانچه در هر موردی قصد اظهار نظر داشته باشم آن را از طریق کانال رسمی ام که تنها پل ارتباطی رسانه ای بنده می باشد اطلاع رسانی خواهم کرد.

ستاره‌هایی که حوصله فوتبال دیدن ندارند

همه ستاره‌های جهان فوتبال از تماشای این رقابت‌ها لذت نمی‌برند و برخی آن را کاری کسل کننده می‌دانند.
به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، دوست‌داران فوتبال از تماشای بازی‌های ستاره‌ها لذت می‌برند. آن‌ها برای تماشای این لحظات گاهی اوقات هزینه‌های گزافی را متحمل می‌شوند اما دنیای برخی از بازیکنان بزرگ جهان در این زمینه متفاوت است. آن‌ها دوست ندارند به تماشای ۹۰ دقیقه فوتبال بنشینند و گاهی اوقات آن‌ را کسل کننده می‌دانند و ترجیح می‌دهند اوقات قراغت خود را به کار دیگری اختصاص دهند. در ادامه به این ستارگان اشاره می‌شود.

نیمار
دوست ندارم بازی تیمی که بارسلونا نیست را تماشا کنم. بازی‌های رئال مادرید را نگاه نمی‌کنم، دوست ندارم دیدارهای دیگر تیم‌ها را ببینم.

رونالدینیو
دوست ندارم فوتبال تماشا کنم و دوست دارم فوتبال بازی کنم. نمی‌توانم تحمل کنم و ۹۰ دقیقه جلوی تلویزیون بنشینم. تنها بازی‌های درخشان بازیکنان را تماشا می‌کنم.

لیونل مسی
هرگز از تلویزیون فوتبال نگاه نمی‌کنم. همسرم از تماشای آن کسل می‌شود. دوست دارم به همراه تیاگو (پسرش) انیمیشن تماشا کنم.

گرت بیل
خیلی فوتبال تماشا نمی‌کنم. صادقانه بگویم که ترجیح می‌دهم در اوقات فراغتم گلف نگاه کنم. بازیکنان دیگری مانند کارلوس ولا، دودا و ماریانو پرنیا نیز بی‌علاقگی‌شان را به این موضوع نشان دادند. ولا ترجیح می‌دهد فیلم تماشا کند و تنها بازی‌های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را نگاه می‌کند. دودا فوتبال دوست ندارد و پرنیا ترجیح می‌داد تنها بازی‌های خودش را تماشا کند تا متوجه اشتباهاتش شود.

برچسب‌ها:

نظر شما