شناسهٔ خبر: 23719250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به مناسبت ولادت حضرت زینب(س):

تجلیل از پرستاران درمانگاه امام حسین(ع) لنگرود/ مراجعه ۹۷هزار نفری به درمانگاه

خبرگزاری شبستان: مسئول بهداری تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان از تجلیل ۱۱ پرستار و پرسنل درمانگاه امام حسین(ع) لنگرود خبر داد و گفت: آمار مراجعین به درمانگاه امام حسین(ع) در طول یک سال بیش از ۹۷ هزار نفر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ظهر امروز (3 بهمن)، 11  پرستار و پرنسل درمانگاه امام حسین(ع) لنگرود تجلیل شدند.

 

احمد شیخ پور، مسئول بهداری تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در حاشیه مراسم تجلیل از پرستاران درمانگاه امام حسین(ع) لنگرود گفت: بهداری تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان علاوه بر درمانگاه پادگانی که وظیفه پشتیبانی بهداشتی و درمانی در نیروهای پایور، بسیجی و سرباز را در سطح تیپ بر عهده دارد دارای یک درمانگاه درجه یک شهری  در شهرستان لنگرود نیز برخوردار هست.

 

وی با بیان اینکه درمانگاه امام حسین(ع) لنگرود  وظیفه پشتیبانی درمانی  از کارکنان نیروهای مسلح به ویژه کارکنان سپاه و افراد تحت تکفل آنان را بر عهده دارد، افزود: این درمانگاه با ارائه خدمات با تعرفه دولتی  نقطه امیدی برای عموم مردم به ویژه افراد کم بضاعت و ضعیف شهرستان به شمار می آید.

 

شیخ پور ادامه داد: بخش های فعال درمانگاه شامل ویزیت پزشک عمومی، درمانگاه تخصصی، دندان پزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، سونوگرافی، بینایی سنجی، مشاوره و دیگر بخش هاست.

 

مسئول بهداری تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان خاطرنشان کرد: آمار مراجعین به درمانگاه در طول یک سال بیش از 97 هزار نفر است.

 

 

 

 

نظر شما