شناسهٔ خبر: 23719200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بندر آستارا؛

پرستاران اسوه بارز صبر هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه پرستاران اسوه بارز صبر و ایثار هستند، گفت: پرستاری در دین اسلام جایگاه ویژه ای دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا امروز ( ۳ بهمن) همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب ( سلام الله علیها) و روز پرستار در دیدار با پرستاران بیمارستان شهید بهشتی آستارا با تبریک میلاد این بانوی بزرگوار، اظهار کرد: پرستاران افرادی دلسوز، زحمتکش و بی ادعا هستند.

 

وی با بیان اینکه پرستاران اسوه بارز صبر و ایثار هستند، افزود: بزرگترین افتخار قشر پرستار، نام گذاری روز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) به نام روز پرستار است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه پرستاری در دین اسلام جایگاه ویژه ای دارد، گفت: کار شما پرستاران در مراقبت از بیماران نزد خدا اجر و پاداشی والا دارد.

 

پرستاران راه حضرت زینب (سلام الله علیها) را ادامه می‌دهند

یونس رنجکش، فرماندار بندر آستارا نیز در این دیدار با تبریک میلاد اسطوره صبر و مقاومت حضرت زینب ( سلام الله علهیا)، افزود: پرستاران با پیشه کردن صبر، بی‌خوابی و خستگی مفرط سلامت را برای انسان‌ها به ارمغان می‌آورند.

 

وی تصریح کرد: در جامعه امروزی اهمیت کار پرستاری مهم و سخت و دشوار است و همه با این آشنا هستند.

 

رنجکش با بیان اینکه پرستاران راه حضرت زینب (سلام الله علیها) را ادامه می‌دهند، گفت: جامعه سلامت ما بدون توجه به جامعه پزشکی و پرستاری راه به جایی نمی تواند ببرد و پزشکان و پرستاران در کنار هم در راستای ارتقای شاخصه های بهداشتی و درمانی تلاش می‌کنند.

 

در این دیدار از پرستاران که جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند، امام جمعه و فرماندار و مسئولین شهرستان آستارا از پرستاران قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

 

گفتنی است، پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) روز پرستار نامگذاری شده است.

نظر شما