شناسهٔ خبر: 23719111 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

غیاثی:

حرم عمه سادات، محل تربیت سربازان امام زمان(عج) است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه حضرت زینب(س) امروز نیز علمدار نهضت حسینی و عاشورایی است، گفت: حرم مطهر این بانوی بزرگوار محل تربیت سربازان امام زمان(عج) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، آئین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار امروز، 3 بهمن‌ماه با حضور سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر و جمعی از کادرهای پزشکی و پرستاری سپاه استان فارس در سالن همایش درمانگاه حضرت بقیةالله(عج) شیراز برگزار شد.
سردار غیاثی در این مراسم با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: آنچه از حضرت زینب(س) در تاریخ بیان شده درس شجاعت، ایمان، عصمت، ایثار، نقش تاثیرگذار ایشان در کربلا، صیانت از نهضت حسینی و واقعه عاشوراست.
وی افزود: احترام ایشان نسبت به برادرشان، همراهی امام حسین(ع) و سیره رفتاری و اخلاقی ایشان در کربلا برای همه نسل‌ها درس‌آموز است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه حضرت زینب(س) اسوه صبر و ایثار هستند، گفت: این بانوی بزرگوار شایسته‌ترین الگو برای زنان مومنِ مسلمان، جامعه پزشکی و به‌خصوص پرستاران هستند.
وی با تصریح اینکه حضرت زینب(س) امروز نیز علمدار نهضت حسینی و عاشورایی است، گفت: حرم مطهر این بانوی بزرگوار محل تربیت سربازان امام زمان(عج) است و مدافعان حرم در راستای اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند تا مقدمات ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنند.
غیاثی با بیان اینکه پرستاران و پزشکان کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی دارند، گفت: موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مرهون نقش‌آفرینی و ایثار کادرهای پزشکی و پرستاری در بیمارستان‌های صحرایی و در شرایط سخت بود.
وی با اشاره به اینكه تکریم بیماران و تسکین آلام دردمندان، رسالت مهم جامعه پرستاری کشور است، گفت: جامعه پزشکی و پرستاری با روحیه بسیجی و جهادی تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و بیماران نیازمند به کار گیرند.
فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اهمیت موضوع حفظ و ارتقاء آمادگی جامعه پزشکی و پرستاری برای نقش‌آفرینی موثر در زمان بروز حوادث، گفت: مجموعه‌های پزشکی و پرستاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی را در راستای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام دادند.

نظر شما