شناسهٔ خبر: 23717817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وجه اشتراک شغلی "پلیس" و "پرستار" ارتباط مستقیم با مردم است

R41358/P1494/S6,74/CT11

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر ارتقای امنیت اجتماعی گفت: وجه اشترک بین شغل پرستاری و پلیس ارتباط مستقیم با مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سید محمود میرفیضی امروز در مراسم تجلیل از پرستاران فرماندهی انتظامی مازندران از پرستاران به‌عنوان قشری شریف در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: بین شغل پرستاری و پلیسی وجه مشترکی وجود دارد که این وجه مشترک ارتباط مستقیم با مردم است.

وی ارائه خدمات کیفی و مناسب به ماموران انتظامی در مراکز بهداشتی و درمانی ناجا از سوی پرستاران در این حوزه را موجب ارتقای کیفی خدمات کارکنان پلیس به مردم دانست و به پرستاران، توصیه کرد: بدون توجه به درجه و جایگاه به گونه ای به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کنید تا رضایت خداوندی را در پی داشته باشد.

میرفیضی با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت الهی هستند که همواره مجهول واقع شده اند و در عین حال ارتباط تنگانتگی با یکدیگر دارند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه امنیت و سلامت به عنوان یک ودیعه الهی در اختیار انسان قرار داده شده است، افزود: موضوع پرستاران در حوزه سلامت از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

میرفیضی با اشاره به وظیفه خطیر پرستاران در نیروی انتظامی، افزود: پرستاران که در این حوزه فعالیت دارند دو وظیفه را همزمان باید انجام دهند که وظیفه بسیار سختی است یعنی حفظ نظم و امنیت و سلامتی است.

در پایان این مراسم از پرستاران نمونه با اهدا لوح سپاس و هدیه از سوی فرمانده انتظامی مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما