شناسهٔ خبر: 23717706 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فیلم‌های جشنواره فجر در ساری و نوشهر اکران می‌شود

R41358/P1494/S6,74/CT12

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره فیلم فجراز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در دو شهر استان خبر داد و گفت: فیلم‌های جشنواره فجر در ساری و نوشهر اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی اظهار داش: ساری و نوشهر ده روز میزبان بهترین فیلم‌های جشنواره سینمای ایران هستند.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد در مرکز و غرب استان، افزود: تلاش می‌شود که فیلم‌های شاخص در مازندران اکران شود.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مازندران افزود: برای مراسم افتتاحیه فیلم‌ها و حضور عوامل فیلم و برخی از هنرمندان، بر اساس برنامه‌ریزی دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر، هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

جاودانی بیان کرد: از بین 22 فیلم جشنواره، 11 تا 14 فیلم برای نمایش در استان‌ها توسط دبیرخانه جشنواره فیلم فجر انتخاب می‌شود که هر یک از این فیلم‌ها، در سه سانس به نمایش درمی آیند.

وی گفت: جشنواره فیلم فجر با پیشینه ای به قدمت انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی و حرفه ای سینمای ایران است که تقارن آن با جشن های شکوهمند پیروزی در ایام دهه مبارک فجر، ارزش و اهمیت آن را دو چندان می‌کند.

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: با توجه به ضرورت تحقق نگرش عدالت فرهنگی و توسعه جایگاه سینما در استان‌ها  سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما