شناسهٔ خبر: 23717402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دولت مجاز به برداشت 4 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی شد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: به منظور مقابله با گسترش ریزگردها و توجه به موضوعات مختلف کشاورزی دولت مجاز به برداشت 4 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی شد.

صاحب‌خبر -

محمد فیضی، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با تبریک به اهالی روستای ثمرین به دلیل موافقت وزارت کشور با تبدیل شدن این منطقه از استان اردبیل به شهر، اظهار کرد: باید مقدمات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن این منطقه به شهر با سرعت و دقت کافی فراهم شود.

وی افزود: به جز روستای ثمرین، پیشنهاد موافقت با مناطق دیگری از استان برای تبدیل شدن به شهر به مانند «اردی موسی» در شهرستان سرعین؛ نیارق، سوها و حور در شهرستان نمین و آراللوی کوچک، آراللوی بزرگ و خیارک در شهرستان اردبیل ارائه شده بود که با عدم موافقت وزارت کشور همراه شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با فراهم شدن شرایط مدنظر و نگاه مثبت مسؤولان دولتی شاهد تبدیل این مناطق از استان به شهر و افزایش بودجه‌های اعتباری و عمرانی باشیم تا در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی این مناطق گام ارزنده‌ای برداشته شود.

فیضی به برگزاری جلسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در طی امروز اشاره کرد و یادآور شد: با تصویب کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، تبصره 4 قانون بودجه سال آینده تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: به منظور توجه بیشتر به مناطق زلزله‌زده، توجه به ساختار دفاعی کشور، افزایش زیرساخت‌های رسانه‌ای سازمان صدا و سیما، مقابله با گسترش ریزگردها و توجه به موضوعات مختلف کشاورزی از جمله آبیاری تحت فشار و انتقال مناسب آب به روستاها، دولت مجاز به برداشت 4 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی شد.

انتهای پیام/ج/

برچسب‌ها:

نظر شما