شناسهٔ خبر: 23715181 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلایه معلمان مدارس حمایتی یزد از مسئولان؛ دوباره وعده‌ها عملی نشد

R41376/P41362/S6,76/CT7

معلمان مدارس حمایتی یزد با حضور در مقابل استانداری یزد به عدم رفع مشکلات‌شان توسط مسئولان اعتراض کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تعدادی از معلمان مدارس حمایتی یزد امروز هم با حضور در مقابل استانداری یزد، نسبت به عدم دریافت حق و حقوق خود اعتراض کردند. این معلمان روز گذشته نیز نسبت به عدم دریافت 9 ماهه حقوق خود اعتراض کردند و خواستار پرداخت حق و حقوشان و رعایت عدالت بین آن‌ها و سایر معلمان شدند.

یکی از این معلمان در ارتباط با این تجمع به خبرنگار تسنیم گفت: حقوق ما ماهیانه 700 هزار تومان است که نسبت به سایر معلمان حقوق بسیار کم و ناچیزی است، همین حقوق بسیار کم را هم به ما پرداخت نمی‌کنند و در سال 96 ما هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: دیروز مسئولان به ما قول دادند که چک حقوق‌هایمان تا عصر دیروز صادر شود و امروز ما حقوقمان را دریافت کنیم ولی دوباره این قول‌ها عملی نشد و همانند دیگر قول‌هایی که قبلا به ما داده بودند پوچ از آب درآمد.

این معلم مدارس حمایتی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما بیمه‌های 21 روزه و 19 روزه‌ای است که برای ما رد می‌شود و تا به الان مابقی حق بیمه خود برای 30 روزه شدن را خودمان پرداخت می‌کردیم، برخی از مدارس هم متاسفانه به معلمان گفتند چون پول دریافت نکردیم باید خودتان کل حق بیمه را پرداخت کنید وگرنه هیچ بیمه‌ای برای شما رد نمی‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در تابستان حقوق و بیمه نداریم و 21 روزه بودن بیمه ماهیانه ما، هر سال تنها 6 ماه بیمه برای ما رد می‌شود و اگر بخواهیم بیمه سالیانه داشته باید شش ماه دیگر را از همین حقوق 700 هزار تومانی بدهیم که دیگر هیچ چیزی برای ما باقی نمی‌ماند.

معلم دیگری که مربوط به یکی از شهرستان‌های یزد بود هم به خبرنگار تسنیم گفت: وضعیت معلمان شهرستان بسیار بدتر از معلمان یزدی است به گونه‌ای که معلمان حمایتی که در برخی شهرستان‌های یزد کار می‌کنند، 580 هزار تومان در ماه دریافت می‌کنند و این مقدار پول بسیار کم است.

وی گفت: ما به زور تا اسفند سال گذشته حقوقمان را دریافت کردیم و الان در این 10 ماهی که از سال گذشته هیچ حقوقی بابت کاری که انجام دادیم دریافتی نداشتیم.

در حال حاضر معلمان حمایتی یزد در میدان امام حسین(ع) جمع شده‌اند و منتظر هستند قول‌هایی که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد روز گذشته در بین آنها داده بود عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای پیام/ز

نظر شما