شناسهٔ خبر: 23712118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با دستگیری شش نفر انجام شد:

انهدام باند سرقت مسلحانه در کرج/تعقیب و گریز همراه با شلیک گلوله

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند سرقت مسلحانه در کرج خبر داد و گفت: شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، از اجرای طرح اعزام گشت های محسوس و نامحسوس شبانه روزی در سطح شهر که توسط پلیس آگاهی استان انجام می شود خبر داد و اظهار کرد: این طرح به منظور ارتقاء سطح امنیت و آرامش شهر و جلوگیری از سرقت اجرا می شود.

وی در ادامه از دستگیری باند سارقانی در محدوده بلوار دانش شهرستان کرج خبر داد و افزود: ساعت ۱ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه نیروهای پلیس شش نفر را در حالی که سرگرم بریدن قفل کرکره سه باب مغازه بودند، مشاهده و بلافاصله اقدام به دستگیری آنها کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه سارقان به محض دیدن پلیس توسط سه خودرو اقدام به فرار کردند، گفت: از خودرو یکی از سارقان به سمت نیروهای پلیس تیراندازی شد و به تبع آن نیروی انتظامی اقدام به مقابله برای متوقف کردن خودرو آنها کرد.

وی با اشاره به اینکه طی عملیات پلیسی تعقیب و گریز سه نفر از سارقان از خودرو پیاده شده و اقدام به فرار کردند، گفت: دو نفر از آنها دستگیر و یک نفر که مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه سه نفر از سارقان سالم و سه نفر دیگر مجروح دستگیر شدند، گفت: لوازم سرقت و سه خودرو از سارقان کشف و ضبط شد، اما هنوز اسلحه گرم سارقان کشف نشده است، از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه سلاح گرم در محدوده حسن آباد و بلوار دانش به پلیس اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه متهمان دارای سابقه کیفری و میانگین ۲۰ الی ۳۰ ساله هستند، گفت: از سرقت سارقان سرنخ های فراوانی کسب شده که برای دستگیری سارقان مورد استفاده قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: از واحدهای صنفی می خواهیم تا مغازه های خود را به تجهیزات ایمنی مجهر کنند.

نظر شما