شناسهٔ خبر: 23706040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در آغاز مسابقات والیبال نوجوانان کشور در قم؛

تیم والیبال کریمه قم مغلوب لاستیک بارز کرمان شد

قم - تیم والیبال کریمه قم در آغاز مسابقات والیبال نوجوانان کشور در قم با شکست از تیم والیبال لاستیک بارز کرمان کار خود را با شکست آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان دسته اول باشگاه‌های کشور در قم گشایش یافت و در پایان اولین روز از این مسابقات تیم‌های صنایع اردکان، توپکای بابلسر و لاستیک بارز کرمان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در این مسابقات که در سالن هلال احمر قم برگزار می‌شود، تیم والیبال کریمه قم، میزبان مسابقات دوشنبه شب برابر تیم والیبال لاستیک بارز کرمان به میدان رفت و در پایان در مسابقه‌ای که ۴ ست به طول انجامید، ۳ بر یک برابر حریف خود شکست خورد و کار خود را با باخت آغاز کرد.

در دیدار افتتاحیه این مسابقات تیم‌های قدرتمند صنایع اردکان و شهروند اراک به دیدار هم رفتند که در این بازی نزدیک و نفس‌گیر که به ست پنجم کشیده شد در نهایت نماینده استان یزد موفق شد ۳ بر ۲ شهروند اراک را شکست داده و ۲ امتیاز از ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کند.

در دیگر بازی برگزار شده در سالن هلال احمر قم تیم‌های مازندرانی توپکای بابلسر و بیمه رازی نور برابر هم به میدان رفتند که در این مسابقه تیم توپکای بابلسر ۳ بر یک حریف خود را شکست داد و امتیاز کامل این بازی را به دست آورد.

این مسابقات امروز نیز با برگزاری ۳ مسابقه دیگر، دومین روز خود را پشت سر خواهد گذاشت در حالی که تمامی مسابقات تیم کریمه قم با توجه به میزبانی این تیم، همه روزه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود و در پایان رقابت دوره‌ای تیم‌های حاضر در این مسابقات تکلیف تیم قهرمان مشخص می‌شود.

نظر شما