شناسهٔ خبر: 23702732 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

پاتک پلیس به سارقان مسلح پایتخت

صاحب‌خبر -

شهروند| یک باند ۴نفره از سارقان مسلح که قصد سرقت از یک طلافروشی در محله یافت‌آباد را داشتند، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند. یک سرقت مسلحانه در ساعت 10صبح روز دوشنبه در محله یافت‌آباد انجام شد که پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی توانست قبل از وقوع سرقت، سارقان را زمینگیر کند.
با اشراف اطلاعاتی، مأموران آگاهی تهران بزرگ اطلاع یافتند که یکی از مجرمان سابقه‌دار، باند 4نفره‌ای را تشکیل داده و قصد سرقت از یک طلافروشی در محل یافت‌آباد را داشت.
بعد از مشخص‌شدن محل و ساعت سرقت مأموران به‌طور نامحسوس محل را تحت ‌کنترل قرار داده و سارقان که با یک خودروی پراید در محل حاضر شدند، قبل از هرگونه اقدامی توسط مأموران پلیس دستگیر شدند.
در لحظه دستگیری، سارقان به دستور ایست پلیس اعتنا نکردند و پلیس مجبور شد تیراندازی کند؛ در این قضیه یکی از سارقان از ناحیه پا مجروح شد و بلافاصله هر 4نفر دستگیر شدند.
رده سنی سارقان 30‌سال بوده و هر 4نفر سابقه‌دار بوده و در هنگام دستگیری یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد مثل چاقو و قمه به همراه داشتند. همچنین این افراد 120‌هزار دلار تقلبی به همراه داشتند.
خودرویی که در موقع سرقت از آن استفاده شده، متعلق به یکی از سارقان بوده که البته پلاکش جعلی بود.
طی بررسی‌های اطلاعاتی دریافتیم که یک زن هم با این افراد همکاری دارد که تلاش برای دستگیری‌اش ادامه دارد. عملیات دستگیری این باند سارقان را مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام دادند.

 

نظر شما