شناسهٔ خبر: 23700752 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان قم:

عامل حمله به 2 روحانی درقم تحت تاثیر مصرف مواد مخدر بوده است

قم – ایرنا – دادستان قم از شناسایی و دستگیری فرد حمله کننده به 2 روحانی درقم خبر داد و گفت: ضارب از اهالی و ساکنان این استان نبوده و در زمان وقوع جرم به دلیل مصرف شیشه تعادل روحی و روانی نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از روابط عمومی دادستانی قم، مهدی کاهه در گفت و گویی افزود: متهم پس از حمله به 2 روحانی، اقدام به آتش زدن یک خودرو می نماید که بر اساس تحقیقات صورت گرفته متعلق به وی بوده است.
وی اضافه کرد: این فرد به دلیل توهم، پس از حمله به 2 روحانی قصد داشته خود و اتومبیل را به آتش بکشد که در حین خودسوزی ماموران نیروی انتظامی مانع این اقدام شدند.
کاهه تاکید کرد: بر اساس استعلام‌های اولیه ، متهم جزء اراذل و اوباش نبوده و هیچ ارتباطی هم به ناآرامی های اخیر نداشته است.

** مصدومان به زودی از بیمارستان مرخص می شوند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در گفت و گویی با خوب دانستن وضعیت 2 روحانی مضروب در این حادثه گفت: آنان به زودی از بیمارستان مرخص می شوند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم ،محمود پرهام با رد تمامی شایعات در خصوص وخیم بودن وضعیت جسمانی مضروبان اظهار داشت: یکی از این شهروندان از ناحیه پوست سر و دیگری از ناحیه دست مضروب شده که اقدامات درمانی بر روی آنها در حال انجام است.
عصر امروز فردی در بلوار بهار قم با چاقو به 2 روحانی حمله و سپس اتومبیل خود را به آتش کشید که توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشار- جعفرمسلمی

انتهای پیام /*

نظر شما