شناسهٔ خبر: 23700586 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور بانوان در جامعه باعث اصلاح نظام اداری می‌شود

R41376/P1377/S6,76/CT11

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه راهکاری توانمند سازی بانوان در زمینه‌های مختلف را انجام دادیم اضافه کرد: تجربه‌های جهانی ثابت کرده حضور زنان می‌تواند باعث اصلاح نظام اداری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، رقیه کرمانیان عصر امروز در شورای اداری استان یزد که در سالن اندیشه استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه تقویت، آموزش و توجه به مهارت و توان‌افزایی بانوان می‌تواند بسیاری از مشکلات بانوان را حل کند اظهار داشت: دفتر بانوان استانداری یزد در این راستا طرح‌هایی را مانند طرح همیاران حقوق کودک و نوجوان و طرح توانمندسازی مدیران زن و برخی دیگر طرح‌ها در این راستا که در کل کشور در حال برگزاری است اجرا کند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری یزد خاطر نشان کرد: در سال 96 مادران نمونه در استان یزد در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری رشد بسیار خوبی داشتند و ما نیز در این ارتباط برنامه‌های آموزشی و حمایتی را از آن‌ها داشتیم.

وی نیاز به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد، جوانان خیر، احزاب سیاسی برای حمایت از بانوان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر بانوان در تمام عرصه‌ها در جامعه وارد شوند بی‌شک با رشد، پایداری و ماندگاری روبه‌رو خواهیم بود.

کرمانیان با بیان اینکه راهکاری توانمند سازی بانوان در زمینه‌های مختلف را انجام دادیم اضافه کرد: تجربه‌های جهانی ثابت کرده حضور زنان می‌تواند باعث اصلاح نظام اداری شود.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری یزد عنوان کرد: شورای اداری می‌تواند کاری کند با همکاری، همدلی همکاری و همیاری و اجرای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور محترم موجبات نقش‌آفرینی بیشتر بانوان را در عرصه‌های مختلف در جامعه‌ایجاد کنیم.

وی با اشاره به وجود بانوان توانمند در استان یزد خاطر نشان کرد: بانوان یزد توانمندی‌های زیادی در عرصه‌های ورزش، علم و غیره دارند که اگر بستری برای حضور فعال آن‌ها در جامعه فراهم شود می‌توانیم در داشتن جامعه‌ای پویا امید داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما