شناسهٔ خبر: 23698095 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش بودجه ی عمرانی و افزایش بودجه ی هزینه ای استان مرکزی + فیلم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت : به شرط اضافه شدن بودجه های آموزش و پرورش و بنیاد شهید ، به لایحه ی استان بودجه هزینه ای 18 و نیم درصد افزایش می یابد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ یادگاری افزود : این افزایش در حالی است که اقداماتی نظیر کمک به آبفای روستایی ، بازرسان صنعت و معدن و دیگر اقداماتی از این قبیل به استان اضافه شده و بودجه استان در بخش هزینه ای هزار میلیارد تومان خواهدبود.

او در ادامه مبلغ بودجه عمرانی سال آتی را 367 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت : این میزان نسبت به سال گذشته 15 درصدکاهش دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، اولویت خرج کرد اعتبارات را اتمام پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و افزود : طرح های جدید با بررسی های دقیق در کمیسیون های ویژه صورت خواهد گرفت .

یادگاری در پایان توجه به بافت فرسوده ، آب ، محیط زیست ، توسعه گردشگری و حمل ونقل ریلی ، پرداختن به اولویت ها ، اصلاح ساختاری بودجه برای شفاف سازی و همچنین حذف فقر مطلق و توجه به عدالت اجتماعی را مهمترین ویژگی های لایحه بودجه سال آینده استان دانست.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1816838" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2004523/1816838?width=400&height=300"></script></div>

 

 

 

نظر شما