شناسهٔ خبر: 23696933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سردار وحیدی در همایش آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت:

نباید جریانی جایگزین مسئله فلسطین شود

خبرگزاری شبستان: رییس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه موضوع فلسطین مقدس است و باید کوبنده دنبال شود، گفت: نباید جریانی جایگزین مسئله فلسطین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، سردار احمد وحیدی، رییس دانشگاه عالی دفاع مقدس در همایش آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت گفت: امروز شاهد آن هستیم سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا شکست خورده است و 70 درصد مردم نسبت به نقش آمریکا در منطقه بدبین شده اند.

 

وی با بیان اینکه عربستان ناجی خوبی برای فلسطین نیست و پرچم رهبران سوریه را به آتش کشیده است، گفت: اگر ملت فلسطین مسلح شوند و به پا خیزند و ارتش آزادی بخش فلسطین شکل بگیرد آن زمان اراده این ملت است که تعیین کننده سرنوشت فلسطین خواهد بود چرا که ملت فلسطین انگیزه الهی و شجاعت ذاتی دارند و برای حفظ تمامیت ارضی و آب و خاک خود می جنگند.

 

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: همه چیز آماده است همانطور که رهبر انقلاب فرمودند برای تسلیح کرانه باختری باید تلاش کرد. تلاش در این راستا قطعا فروپاشی اسراییل را در پی خواهد داشت.

 

وی اظهار کرد: جریان فلسطین بسیار مقدس است و باید کوبنده دنبال شود و نباید جریانی جایگزین آن شود اما متاسفانه برخی تلاش می کنند با ندانم‌کاری مسئله فلسطین را به حاشیه بکشانند.

 

 

نظر شما