شناسهٔ خبر: 23696352 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پخش ویژه برنامه‌های دعوت به رویداد «تبریز ۲۰۱۸» از شبکه جهانی سحر

گروه فرهنگی: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از پخش ویژه برنامه‌های دعوت به رویداد تبریز ۲۰۱۸ از شبکه جهانی سحر خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعیدحاجی زاده، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، امروز دوم بهمن ماه از پخش ویژه برنامه‌های دعوت به رویداد تبریز ۲۰۱۸ از شبکه جهانی سحر خبر داد.   
وی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران و حضور فعال شهرداری تبریز در این نمایشگاه گفت: در راستای استفاده بهینه از فرصت‌های اطلاع رسانی و تبلیغی شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما و با هماهنگی‌های صورت گرفته، شبکه جهانی سحر ضمن پوشش غرفه تبریز در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران طی چهار شب و از طریق برنامه زنده «آی ایشیغی» به معرفی تبریز و دعوت از مهمانان و گردشگران خارجی برای حضور در تبریز خواهد پرداخت.   
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه برنامه «آی ایشیغی»  با حضور هنرمندان و مدیران استانی و کشوری با محوریت تبریز ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: هدف از تولید و پخش این برنامه معرفی قابلیت ها و جاذبه های تبریز و دعوت از گردشگران ومیهمانان خارجی برای حضور در این کلان شهر به ویژه در ایام عید و سال آینده است.   
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به اینکه برنامه‌های «آی ایشیغی» (نور ماه) یکی از برنامه‌های پربیننده شبکه جهانی سحر است، گفت: شبکه جهانی سحر یکی از شبکه‌های پربیننده و بخش برون مرزی صدا و سیماست که در گستره کشورهای جمهوری آذربایجان، جمهوری خودمختار نخجوان و بخش شرقی و شمال شرقی جمهوری ترکیه بیننده بسیاری دارد.   
حاجی‌زاده مهمانان اولین روز این برنامه تلویزیونی را دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و مرتضی آبدار مدیرکل گردشگری صنایع دستی و میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد.

نظر شما