شناسهٔ خبر: 23689781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک:

جاده چرمشهر به ورامین ایمنی کافی ندارد

ورامین- نماینده شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: جاده چرمشهر به ورامین ایمنی کافی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی، صبح دوشنبه با حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: اکنون که در این نظام مسئول هستیم و مسئولیت داریم باید آینده روشنی را ترسیم کنیم و هر جمله ای که مردم از ما می شنوند تبعات دارد و باید هر کاری که می توانیم انجام دهیم.

نقوی حسینی افزود: باید تلاش کنیم با شرایط موجود هر آن چرا که در توان داریم را انجام دهیم و به بهترین نحو ممکن پیشرفت هایی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اکنون که مقیمی استاندار با تجربه تهران شده است باید بگوییم یکی از اشکالاتی که وجود دارد این است که باید مصوباتی که ایجاد می شوند عملیاتی شوند .

نماینده شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس بیان داشت: خط دوم انتقال فاضلاب را ۴ سال قبل وزیر نیروی کشور در حضور ۱۰۰۰ نفر از کشاورزان کلنگ زده بود و در تریبون نیز اعلام شد که این پروژه ۳۰ ماهه افتتاح می شود و اکنون که بیشتر از دوره ۳۰ ماهه گذشته است هنوز هیچ خبری از این پروژه نیست و در این راستا مردم مطالبه می کنند که مگر مسئولین قبل از کلنگ زنی اعتبارات را پیش بینی نمی کنند.

نقوی حسینی گفت: تنها اجرای مصوبات مهم نیست و نباید با عوض شدن دولت مصوبات فراموش شود و لذا عملیاتی شدن آنچه که گفته می شود از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در پایان با اشاره به ایمنی جاده چرمشهر گفت: موضوع مهم در جاده چرمشهر به ورامین ایمنی جاده است، چرا که نیوجرسی در وسط جاده نیست، کمبود روشنایی و سرعت بالای خودروها سبب تصادف می شود.

نظر شما