شناسهٔ خبر: 23686324 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

معاون پرورشی و فرهنگی زنجان تشريح کرد: برنامه‌هاي دهه فجر در شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان برنامه‌هاي دهه فجر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، برنامه هاي دهه فجر با حضور محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی استان زنجان و سایر مدعوین، به میزبانی سازمان دانش آموزی استان تشریح شد.
 
عباسی درابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال 1357 را به عنوان حادثه ای عظیم در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد.
 
وی افزود: گرچه سلیقه ها و طیف های مختلفی در کشور وجود دارد و اختلاف نظرهایی نیز بین آن ها موجود است ،لکن در کنار هم،در حمایت همه جانبه از انقلاب و آرمان های امام و پیروی از ولایت و رهبری یک رأی و یک دل هستند.
 
در ادامه فیروزمهدی رییس سازمان دانش آموزی نیز،اظهار داشت:برگزاری همایش بزرگ یاوران انقلاب با حضور یک هزار و 800 نفر از دانش آموزان پیشتاز دختر در سالن ورزشی احمد مظفری جزو اصلی ترین برنامه سازمان در ایام الله دهه ی فجر است.
 
وی در ادامه گفت: در ایام دهه ی مبارک فجر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و بصیرتی به صورت مناسبتی در مدارس برگزار می شود و برنامه ریزی برای سخنرانی مسئولین امر درخصوص تبیین چگونگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران انجام گرفته است.
 
ايجاد ايستگاه هاي فرهنگي در مسير راهپيمايي، اجراي سرودهای دسته جمعي، برگزاری كرسي هاي آزادانديشي و گفتمان هاي انقلابي، تهيه وپخش فيلم هاي مستندانقلابی، معرفي شهيد شاخص دانش آموزی وبرپایی نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» در سراسر کشور از جمله برنامه هاي ويژه بزرگداشت دهه فجرامسال است كه نمايندگان تشكل ها وسازمان هاي مختلف حوزه آموزش وپرورش ،به تشريح آن پرداختند.

نظر شما