شناسهٔ خبر: 23684816 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

آتش و خشم در کاخ سفید ترامپ (قسمت 12)/ رنج و عذاب ملانیا

ترامپ در مسائل کاری خود از ملانیا هم نظرخواهی می‌کرد و برای انجام امور تأییدش را می‌پرسید. (او از همه زنان اطراف خود که برای دادن نظر عاقل بودند، نظر خواهی می‌کرد.) در سال 2014 که نخستین بار به‌طور جدی شروع به بررسی طرح شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری کرد، ملانیا یکی از چند نفری بود که فکر می‌کرد احتمالاً او برنده می‌شود.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / این حرف برای دختر ترامپ، ایوانکا که به دقت خود را از ستاد دور نگه می‌داشت جوک شده بود. ایوانکا که از نامادری‌اش خوشش نمی‌آمد و هیچگاه هم این بیزاری از دید دیگران پنهان نبود به دوستانش می‌گفت: «تنها چیزی که باید درباره ملانیا بدانید این است که فکر می‌کند اگر پدرم در انتخابات شرکت کند قطعاً برنده می‌شود

اما چشم‌انداز اینکه شوهرش واقعاً رئیس جمهوری شود برای ملانیا چشم‌اندازی وحشتناک بود. به اعتقاد او این اتفاق، زندگی به‌دقت محفوظ و آرام او را – زندگی‌ای کاملاً دور از چشم خانواده عریض و طویل ترامپ – که تقریباً کامل روی پسر کوچکش متمرکز بود نابود می‌کرد.شوهر سرحال و خوشحالش حتی زمانی که هر روزش را در راه سفرهای تبلیغاتی می‌گذراند و در صدر اخبار قرار داشت می‌گفت همه چیز را باید به ترتیب و درست انجام داد، لقمه را درست در دهان بگذار؛ اما اندک اندک وحشت و رنج و عذاب ملانیا بیشتر شد.
در مورد ملانیا زمزمه‌هایی در منهتن به راه افتاده بود که نیش و کنایه‌هایی بیرحمانه و مضحک داشت و دوستانش او را در جریان آن قرار دادند. او مدل بود و شغلش به دقت زیر ذره بین قرار داشت. در اسلوونیا، محلی که او در آنجا بزرگ شده بود، مجله‌ای به نام سوزی منتشر می‌شد که به هنرپیشه‌ها و افراد مشهور اختصاص داشت. بعد از کاندیدا شدن ترامپ، این مجله شایعاتی را درباره ملانیا چاپ کرد. بعد از آن، دیلی میل هم با پیش‌بینی مشمئزکننده وقایع آینده، این داستان را در سراسر جهان پخش کرد.
نیویورک پست هم به عکس برهنه‌ای از ملانیا دست یافت که اوایل شغلش به‌عنوان مدل انداخته بود – افشاگری‌ای که همه جز ملانیا معتقد بودند از شخص ترامپ ریشه می‌گیرد. ملانیا که اندوهگین بود با شوهرش رو در رو شد. آیا این وضع آنها در آینده بود؟ به او گفت که نمی‌تواند این وضع را تحمل کند.
ترامپ به سبک خودش پاسخ داد – علیه آنها اقامه دعوی می‌کنیم! – و ترتیب ملاقات او را با وکلایی داد که با موفقیت کار را به انجام رساندند. اما ترامپ هم به شکلی نامعمول از این جریان پشیمان بود. فقط کمی دیرتر این را به ملانیا گفت. در ماه نوامبر همه چیز تمام می‌شود. به همسرش تضمینی جدی داد: به هیچ وجه امکان ندارد او برنده شود. و حتی – عاجزانه می‌گفت – در مورد یک شوهر گاه غیر وفادار، این وعده‌ای به همسرش بود که ظاهراً مطمئن بود به آن عمل خواهد کرد.

 

نظر شما