شناسهٔ خبر: 23684078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف بیش از ۱۴۰دستگاه وسیله نقلیه طی یکماه اخیر در بافق

ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در دیماه سالجاری تعداد ۱۴۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف اعم از خودرو و موتورسیکلت را توقیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این باره گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف، ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق با رانندگان متخلف برخورد و وسیله نقلیه آنها را متوقف کردند.
سرهنگ محمدکمالی افزود: در این راستا، ماموران پلیس راهورشهرستان بافق در دیماه سالجاری تعداد ۱۱۷ دستگاه موتورسیکلت و ۲۷ دستگاه خودرو را که راکبان آنها ضمن عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تخلفاتی از جمله سرعت غیرمجاز ، سبقت غیرمجاز، حرکت در خلاف جهت، رانندگی بدون گواهینامه و فاقد مدارک و غیره را انجام داده بودندتوقیف و به پارکینگ انتقال دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به علل و عوامل بروز حوادث رانندگی از جمله تخطی از سرعت مطمئنه، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و غیره گفت: ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی، از اعمال قانون از سوی پلیس، کارسازتر است و نیاز می باشد با آموزش، دانش و مفاهیم ترافیک، فرهنگ راهنمایی ورانندگی را بالا ببریم.

نظر شما