شناسهٔ خبر: 23681043 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

توجه خیران به حوزه‌های آموزشی اقدامی ارزنده است

گروه اجتماعی: استاندار یزد توجه خیران به حوزه‌های آموزشی را اقدامی ارزنده دانست و گفت: تأسیس آموزشگاه خیری به نام محقق داماد در اردکان بسیار ارزشمند است چراکه آموزش‌ها منشأ تحولات گسترده‌ای در آینده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد 30 دی ماه در آیین آغاز عملیات ساخت آموزشگاه خیری محقق داماد احمدآباد اردکان اظهار کرد: شهرستان اردکان دیار معلم اخلاق و روشنفکری و بزرگانی چون حضرت آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی استاد حوزه علمیه و حضرت آیت‌الله سید عباس خاتم است که منشأ تحولات بزرگ در کشور و استان بودند.

وی با قدردانی از اقدام ارزنده و عظیم خیران در انجام امور خیر و توجه به پایه‌های آموزشی در بنای مدرسه ادامه داد: تأسیس آموزشگاه خیری به نام محقق داماد در این شهرستان بسیار ارزشمند است چراکه آموزش‌ها منشأ تحولات گسترده‌ای در آینده خواهد شد.

استاندار یزد در بخشی از سخنان خود با اشاره به تأسیس مصلای شهر احمدآباد اردکان از سوی امام‌جمعه این شهرستان بیان کرد: احداث مصلای شهر اردکان و جلب مشارکت خیران با ویژگی‌هایی که دارد نشان از برقراری ارتباط بین یک‌نهاد دینی با جوانان در راستای رفع نیازهای آن‌ها دارد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا هرچه سریع‌تر عملیات ساخت این آموزشگاه به نتیجه برسد و از آن بهره‌برداری کنیم؛ عنوان کرد: مجموعه استان و مدیران استان برای اعتلای استان تلاشی جدی خواهند داشت و در هرکجا که لازم باشد اقدامی انجام دهند کوتاهی نمی‌کنند.

منبع: روابط عمومی استانداری یزد

نظر شما