شناسهٔ خبر: 23680827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار:

خدمت به جامعه ایثارگری سرلوحه کار مسئولان کهگیلویه و بویراحمد باشد

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: سرکشی و خدمات رسانی به جامعه ایثارگران، خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان که از دغدغه‌ها و اولویت‌های جدی دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهوری است باید همچنان مورد اهتمام جدی مدیران اجرایی دراین استان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید محمد کاظم نظری یکشنبه شب در عیادت از «خدارحم حقانی» جانباز 45 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران و هر دستگاه اجرایی باید به دغدغه‌ها و خواسته‌های جدی ایثارگران از جمله درمان، مسکن و اشتغال آنها اهتمام ویژه داشته باشند.
وی به قانون جامع حمایت از ایثارگران که با وجود ابلاغ قانونی و تصویب آن در مجلس سال‌ها در دولت‌های گذشته اجرایی نشده بود، اشاره کرد و افزود: یکی از دستاوردها و اقدام‌های مهم فرهنگی و اجتماعی دولت در حوزه ایثارگران اجرایی شدن این قانون جامع بوده است.
وی همچنین با توجه به در پیش بودن ایام دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی خواستار سرکشی وبازدید مدیران مختلف دستگاه‌های اجرایی از جامعه ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا در این ایام شد.
مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: خدمت واقعی به جامعه ایثارگران در سرلوحه کار این دولت و شخص رییس جمهور قرار گرفته است.
محمود داربام افزود: بیش از 20 هزار و 100 مورد سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان ظرف چهارسال گذشته توسط مسئولان و مدیران اجرایی استان انجام شده است.
این جانباز 45 درصدی نیز با تقدیر از دولتمردان و مسئولان اجرایی استان برای توجه و دغدغه رفع مشکل جامعه ایثارگران گفت: اگرچه مشکلات و خواسته‌ها در جامعه فراوان است اما با همت و تلاش جهادی و پیروی از ولایت فقیه عبور از این گردنه‌های سخت ناممکن نیست.
خدارحم حقانی با بیان اینکه بیش از 32 سال و با یک پا قران کریم تعلیم داده‌ام، افزود: به جانباز بودن و پای در رکاب بودن ولایت و نظام اسلامی افتخار می‌کنم.
کهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دفاع مقدس افزون بر 1880 شهید، 9 هزار و 500 جانباز و 317 آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار: موسوی
3016/6110

انتهای پیام /*

نظر شما