شناسهٔ خبر: 23679140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست نفت تهران:شکست گسترش فولاد دور ازدسترس نیست

تهران-ایرنا- «اکبر یوسفی» سرپرست تیم فوتبال نفت تهران، معتقد است: شکست تیم گسترش فولاد تبریز برای این تیم دور از دسترس نیست و می توانیم این تیم را در تبریز از پیش رو برداریم.

صاحب‌خبر -

یوسفی با بیان اینکه تمرینات این تیم پس از برد قاطع مقابل تیم مشکی پوشان با انگیزه بالا درحال برگزاری است، به ایرنا گفت: پس از برد مقابل تیم تراکتور، به پیروزی دردیدار مقابل مشکی پوشان نیاز مبرم داشتیم.
وی افزود: البته درست است در آن دیدار گل اول را تیم ما دریافت کرد، اما در ادامه توپ و میدان در اختیار تیم نفت بود و توانستیم ضمن جبران گل خورده این دیدار را با نتیجه مطلوبی به پایان رساندیم.
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: بر اساس تصمیم کادر فنی برای دیدار با گسترش فولاد نیز ادامه تمرینات تا روز چهارشنبه ها فقط صبح ها برگزار می شود و بعد از ظهر چهارشنبه به منظور حضور در تبریز و دیدار با گسترش فولاد به این شهر سفر خواهیم کرد.
وی درپاسخ به این سئوال که تیم نفت درشرایط فعلی می تواند تیم گسترش فولاد که در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشت و درورزشگاه آزادی این تیم را متوقف کرد را شکست دهد،عنوان کرد: شکست این تیم درتبریز کاری سخت اما شدنی است و ما به منظور برد این تیم راهی تبریز شده و حداکثر امتیاز را از این دیدار می خواهیم.
یوسفی تاکید کرد: البته به طور حتم حواشی دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد بر عملکرد این تیم دردیدار آینده تاثیر خواهد گذاشت و این به سود تیم ما خواهد بود و از این شرایط به نحو مطلوب استفاده کرده و به دنبال شکست این تیم در خانه اش هستیم.
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی ما کسب رتبه تک رقمی در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر است، عنوان کرد: تمامی عوامل باشگاه دست به دست هم داده و بنا داریم با تلاش کادرفنی و بازیکنان به این مهم دست پیدا کرده و با کسب رتبه تک رقمی فصل هفدهم را به پایان برسانیم.
وی افزود: خوشبختانه در شرایط فعلی آرامش نسبی به باشگاه بازگشته است و به آینده تیم امیدواریم.
وی در مورد مطالبات بازیکنان نیز تصریح کرد: مطالبات درحال پرداخت است و بازیکنان حتی پیش از دیدار مقابل مشکی پوشان، تساوی مقابل پرسپولیس و برد برابر تراکتورسازی دریافتی داشتند.
تیم نفت تهران پنجشنبه هفته جاری با تیم گسترش فولاد در تبریز دیدار می کند، این تیم در آخرین بازی خود تیم مشکی پوشان را با نتیجه 4بر یک شکست داد.
یوسفی در مورد محرومان و مصدومان این تیم برابر گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: خوشبختانه محروم نداریم، اما بنا به اظهارات پزشک تیم، «سید حسین حسینی» به دیدار مقابل گسترش فولاد نخواهد رسید.
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما