شناسهٔ خبر: 23675426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر آموزش وپرورش شهرستان نی ریز مطرح کرد؛

تشکیل شورای آموزش و پرورش، گامی بلند در تحقق فرهنگ مشارکت است

دانش آموزان، کارکنان وانجمن آموزشگاه رقیه بنت الحسین با مدیر آموزش وپرورش شهرستان نی ریز بمناسبت هفته شوراهای آموزش وپرورش دیدار و گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ دانش آموزان، کارکنان وانجمن آموزشگاه رقیه بنت الحسین با احمد قره چاهی مدیر آموزش وپرورش شهرستان نی ریز بمناسبت هفته شوراهای آموزش وپرورش دیدار و گفتگو کردند.

احمد قره چاهی در ابتدای این دیدار گفت: تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گامی بلند در تحقق فرهنگ مشارکت ها به شمار می رود.
مدیر آموزش و پرورش نی ریز در ادامه عنوان داشت: عوامل موثر در پیشرفت و ترقی جوامع توسعه یافته نشان می دهد که نظام آموزشی توانمند برای برخورداری از سیستمی مقتدر و با کیفیت در عرصه تعلیم و تربیت باید از مشارکتهای مردمی و خردجمعی بهره گیرد.


قره چاهی افزود: اولیاء و مربیان در تکوین تعلیم و تربیت فرزندان همواره در تعاملند و محصول این ارتباط ، تربیت نسلی پویا، با نشاط و با کفایت است که در سازندگی و خودکفایی کشور نقش موثری را به عهده خواهند داشت.


وی در همین رابطه خاطر نشان شد: در این راستا ، تشکیل شورای آموزش و پرورش ، گامی بلند در تحقق فرهنگ مشارکت است ؛ بهره گیری از عقل و خرد جمعی جزو آموزه های اصیل انسانی است که قرآن کریم، رسول وحی را بدان امر نموده است، چرا که هم اندیشی  و کمک گرفتن از همه ظرفیتهای فکری، علاوه بر اینکه احتمال خطا در تصمیم گیری را کاهش می دهد زمینه ساز تبلور و بارور شدن اندیشه ها نیز می شود.


قره چاهی مدیر آموزش و پرورش نی ریز با تبریک  هفته گرامیداشت تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش و اهدای هدایایی به دانش آموزان وتشکر وقدردانی از مدیر وکارکنان وانجمن مدرسه رقیه بنت الحسین افزود: امید است زمینه های لازم جهت همراهی بیش از پیش و ترغیب شوراها به تصمیم سازی  و اتخاذ سیاست اجرایی متناسب با نیازهای منطقه ای فراهم گردد و شوراهای آموزش و پرورش با برخورداری از ظرفیتهای عظیم فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و بسیج افراد فرهیخته و صاحبنطر با استفاده از فکرها و امکانات و قابلیتهای آحاد ملت، مشکلات را مرتفع نمایند.


این مقام مسوول در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای دقیق قانون شوراها هر روز شاهد درخشش ستاره های نو در آسمان علم، اندیشه، رشد و پیشرفت همه جانبه ی کشور عزیزمان باشیم.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما