شناسهٔ خبر: 23674861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی نقاشی آیات ۳ بهمن برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی نقاشی آیات به میزبانی استان گلستان، دوشنبه (۳ بهمن) در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی نقاشی آیات به میزبانی استان گلستان با معرفی آثار و نفرات برتر ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز دوشنبه (3 بهمن) در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود.

 

نمایشگاه رسیده به این نمایشگاه نیز ساعت ۱۴:۳۰ همان روز در تالار فخرالدین اسعدگرگانی افتتاح می شود.

 

دومین جشنواره ملی نقاشی آیات دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان؛ به منظور رقابت در عرصه خلاقیت های هنری و در راستای معرفی ایده های اصیل و شناخت آثار برتر در حوزه مفاهیم قرآنی و مشارکت هنرمندان در رشته نقاشی با مضوع کلیه مفاهیم و موضوعات مرتبط با فضای معنوی قرآن کریم برگزار شده است.

 

تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه قرآن و عترت و نشر آن، توسعه و ترویج هنرهای قرآنی در حوزه ملی و بین المللی، ارتقای همه جانبه و تأکید بر اهمیت هنرهای قرآنی از طریق ایجاد فضای رقابتی،  زمینه سازی برای تبادل تجربه فی مابین شرکت کنندگان در گستره ملی، نمایش و چاپ آثار برای ترغیب و تشویق هنرمندان،  حمایت از هنرمندان جهت خلق آثار هنری متناسب و قابل تأمل در عرصه فعالیت های قرآنی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

دبیر هنری این جشنواره احمد خلیلی فرد و داوران جشنواره نیز حبیب الله صادقی، غلامعلی طاهری و رسول احمدی بودند.

 

 

نظر شما