شناسهٔ خبر: 23673002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی در گرمسار برطرف می‌شود

R41366/P1494/S6,64/CT11

فرماندار گرمسار با بیان اینکه مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی برطرف می‌شود گفت: دانشجویان باید از زمان تحصیل به فراگیری مهارت‌های لازم بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، داریوش طاهری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی این شهرستان اظهار داشت: کمبود امکانات کافی برای دانشجویان ساکن در خوابگاه از جمله عدم وجود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مناسب دانشجویان ازجمله مهم‌ترین مشکلاتی بود که از سوی دانشجویان در میان گذاشته شد.

وی با بیان اینکه تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی به کتابخانه و اینترنت برای استفاده و بهره‌برداری علمی از آن‌ها در دستور کار است افزود: مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی در دست بررسی است و به‌زودی برطرف می‌شود.

فرماندار گرمسار در جمع دانشجویان ساکن در خوابگاه اذعان کرد: عضویت در شرکت‌های دانش‌بنیان و انجمن‌های علمی می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان را برطرف کند.

وی با بیان اینکه بازار کار امروز نیازمند نیروهای متخصص و متعهد است تصریح کرد: دانشجویان باید از زمان تحصیل به فراگیری مهارت‌های لازم بپردازند تا بتوانند برای کارآفرینی و خوداشتغالی گامی مؤثر بردارند.

طاهری با تأکید بر اینکه این شهرستان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه آموزش عالی دارد خاطرنشان کرد: گرمسار میزبان بیش از 20 هزار دانشجو در 12 مرکز آموزش عالی است و باید برای برطرف شدن مشکلات این قشر تلاش مضاعفی انجام شود.

وی ابراز داشت: توسعه فعالیت‌های علمی دانشجویان و راه‌اندازی شهرک دانشگاهی در گرمسار از دیگر اولویت‌های دولت است.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه پیوند علم و صنعت نقش ویژه‌ای در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال دارد یادآور شد: طرح کارورزی دولت در راستای تحقق این هدف در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما