شناسهٔ خبر: 23669004 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد

R41371/P1357/S6,73/CT11

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مجید مشهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات بخش اشتغال کمیته امداد استان مرکزی اظهار داشت: در 9 ماهه نخست سال 96 تعداد 664 مورد اشتغال از طریق معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شده است.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان از طریق برنامه‌های کاریابی و تعامل با کارفرمایان از برنامه‌های محوری در کمیته امداد است و کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان و با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی پیگیری می‌کند.

مشهدی بیان کرد: ترویج فرهنگ کار و تلاش بین خانواده‌های امداد و تقویت روحیه خودباوری و خودکفایی از برنامه‌های مهم است چراکه اگر خانواده‌ها قدرت ریسک اقتصادی برای دریافت تسهیلات اشتغال را نداشته باشند و یا بنا به دلایلی خواهان کار کردن برای دیگران باشند این نهاد بر اساس نیاز شرکت‌ها و کارخانجات و توانایی مددجویان آن‌ها را به‌عنوان نیروی کار به مراکز شغلی معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم با کارفرما، اجرای طرح‌های خودکفایی مددجویان، خود اظهاری مددجو، شرکت‌های خدماتی و طرح‌های کارآفرینی از انواع اقدامات و فعالیت‌های اشتغال در طرح‌های کاریابی است.

انتهای پیام/ح

نظر شما