شناسهٔ خبر: 23668799 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

برد منچسترسیتی و یونایتد

برد منچسترسیتی و یونایتد، توقف آتلتیکو و شکست لایپزیگ، مهم ترین نتایج دیشب مسابقات فوتبال باشگاهی در اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس پیگیری شد و منچسترسیتی با پیروزی 3 به 1 مقابل نیوکاسل ، با 65  امتیاز ، موقعیت خود را درصدر جدول بهتر کرد . هر سه گلِ سیتی را سرخیو آگوئرو به ثمررساند و برای نیوکاسل جیمی مورفی گلزنی کرد.

منچستریونایتدِ رده دومی با یک گل از سد برنلی گذشت و با کسب سومین برد پیاپی ، 53  امتیازی شد. آنتونی مارسیال تک گل این بازی را به ثمر رساند.

در دیگر بازی ها ، چلسی با 4 گل در زمین برایتون به برتری رسید، آرسنال 4 به 1 کریستال پالاس را درهم کوبید ، لسترسیتی با 2 گل واتفورد را شکست داد، استوک سیتی با همین نتیجه بر هاردسفیلد غلبه کرد و دیدار اورتون با وست برومویچ و وستهام با بورنموث 1 - 1 مساوی به پایان رسید.

امشب از ساعت 19 و 30 دقیقه، ساوتهمپتون پذیرای تاتنهام است.

در چارچوب هفته بیستم لیگای اسپانیا ، آتلتیکو مادرید با تساوی 1 - 1 مقابل خیرونا متوقف شد و در مکان دوم جدول قرار گرفت ، والنسیا - تیم سوم جدول 1 به 2  نتیجه را به میزبانش لاس پالماس واگذار کرد ، سویا با 3 گل در زمین اسپانیول به پیروزی رسید و ویارئال 2 به 1 از سد لوانته گذشت .

در همین چارچوب ، امروز ، آلاوس با لِگانِس ، رئال‌ مادریدِ رده پنجمی با لاکرونیا ، سوسیداد با سلتاویگو و بتیس با بارسلونای صدرنشین به مصاف هم می روند.

در ادامه هفته نوزدهم بوندسلیگای آلمان ، دیشب فرایبورگ 2 به 1 ازسد لایپزیگ گذشت ، ماینتس 3 به 2  اشتوتگارت را ازپیش رو برداشت ، هوفن هایم 4-1 مغلوبِ لورکوزن شد ، مونشن گلادباخ با 2 گل بر آگزبورگ غلبه کرد ، وولفسبورگ 1 به 3  مقابل فرانکفورت شکست خورد و هامبورگ با 2 گل به کلن باخت .

در دو بازی پایانی هفته ، بایرن مونیخ - صدرنشین بوندس لیگا در آلیانز آره نا پذیرای وردربرمن است و شالکه رده سومی با هانوفر روبرو می شود.

هفتهء بیست و یکم سری آ ایتالیا هم پس از پایان تعطیلات زمستانی ، از ساعت 15 امروز با دیدارِ آتالانتا و ناپولیِ صدرِ جدولی آغاز می شود و در ادامه اودینزه با اسپال، ساسولو با تورینو ، بولونیا به بنه وِنتو ،لاتسیو با کیه وو ، ورونا  با کروتونه، سامپدوریا با فیورنتینا و کالیاری با میلان مسابقه می دهند و در آخرین بازیِ امشب، از ساعت 23 و 15 دقیقه ، اینترِ رده سومی در جوزپه مئاتسا به مصاف رم می رود.

نظر شما