شناسهٔ خبر: 23667200 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک مسوول: نفوذ فرهنگی، اساسی ترین حربه دشمنان برای تغییر باور جوانان است

یزد - ایرنا - عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: نفوذ فرهنگی در قالب شبهه افکنی از اساسی ترین حربه های دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر باور مردم و به خصوص جوانان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام صفدر الهی راد شنبه شب در نشست بصیرت با حضور جمعی از فعالان تشکل های فرهنگی مهریز افزود: دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته از برنامه ها و طرح های مختلفی استفاده کرده اند ولی نقش بر آب شده است.
وی ادامه داد: در برهه حساس کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی ، محور حرکت دشمنان برای تداوم هدف هایشان ، فعالیت های فرهنگی با بهره گیری از امکانات نوین و فضای مجازی است.
عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تصریح کرد: برای خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان همه افراد مسوول هستند به خصوص فعالان فرهنگی نقش مهمی تری بر عهده دارند.
الهی راد ادامه اظهار کرد: باید در مناسبت های مختلف فعالان فرهنگی بنحو شایسته مردم و به خصوص نسل جوان را در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان قرار دهند.
وی بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی با حضور اساتید و کارشناسان سیاسی و اجتماعی و تبیین دقیق و شفاف مسائل نقش مهمی در خنثی کردن نقشه های دشمنان دارد.
مهریز دارای 20 تشکل فرهنگی و اجتماعی است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحانزاه**انتشار: محمدحسین فلاح

انتهای پیام /*

نظر شما