شناسهٔ خبر: 23667147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

دوره ضمن خدمت مدیریت شوراها در منطقه پیربکران برگزار شد

با توجه به اینکه مدرسه اصلی ترین رکن تعلیم و تربیت است، مشارکت و همکاری کارکنان، دانش آموزان، اولیا و اقشار مختلف مردم از قبیل خیّرین در امور مدرسه بسیار مؤثر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از منطقه پیربکران، دوره ضمن خدمت مدیریت شوراها در مدرسه با حضور مدیران سه دوره تحصیلی در سالن اجتماعات دبیرستان مولوی برگزار شد. سهرابی رئیس اداره آموزش و پرورش و مدرس دوره ضمن اشاره به تاریخچه شوراهای آموزش و پرورش به بیان ارکان و شوراهای مدرسه طبق آئین نامه اجرایی مدارس پرداخت و گفت: به عنوان اینکه مدرسه اصلی ترین رکن تعلیم و تربیت است، مشارکت و همکاری کارکنان، دانش آموزان، اولیا و اقشار مختلف مردم از قبیل خیّرین در امور مدرسه بسیار مؤثر است و این نوع همکاری باعث افزایش کارآمدی در مدارس می شود.

وی در ادامه خطاب به مدیران مدارس گفت: شما مدیران نماینده آموزش و پرورش منطقه در محل کار خود هستید و مؤظف هستید بر اساس مقررات و آئین نامه ها از اصل مشارکت در راستای تحقق اهداف آموزشی استفاده کنید. طبق آئین نامه جرایی مدارس، ریاست شورای مدرسه با مدیر مدرسه است و دستور جلسات و مسئولیت اجرای تصمیم های شورای مدرسه با مدیر است و کارکنان و دیگر افراد مؤظف به همکاری با مدیر مدرسه جهت اجرای مصوبات هستند.

وی در پایان از مدیران مدارس درخواست کرد با مشارکت کارکنان در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی توجه داشته باشند و کارکنان خود را در فرآیند تصمیم گیری در مدارس شرکت دهند چرا که مشورت با دیگران از رموز بزرگ موفقیت در کار ها می باشد.

نظر شما