شناسهٔ خبر: 23664579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به دلیل سرمای هوا؛

فعالیت مدارس ۳ شهر لرستان فردا با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود

خرم‌آباد- فعالیت مدارس شهرهای ازنا، الیگودرز و نورآباد فردا یکشنبه با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل برودت هوا، فعالیت مدارس شهرهای ازنا، الیگودرز و نورآباد فردا یکم بهمن‌ماه با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود

آموزش‌وپرورش لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، همه مدارس شهرهای ازنا، الیگودرز و نورآباد، فردا یکشنبه یکم بهمن‌ماه با یک ساعت تأخیر از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

علی قربانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: تعطیلی بی‌رویه مدارس فی‌نفسه آسیب‌زا است و باید تلاش همگان فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت آموزشی مدارس و رفع موانع و مشکلات پیش رو باشد.

وی تأکید کرد: برنامه مدارس بر اساس تقویم آموزشی سالانه تنظیم‌شده و تعطیلی‌های غیرمنتظره می‌تواند بر کیفیت آموزش مطلوب در مدارس تأثیر منفی بگذارد، لذا انتظار می‌رود تعطیلی یا تأخیر در فعالیت آموزشی مدارس آخرین گزینه پیشنهادی مناطق و شهرستان‌ها باشد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان در ادامه بر این نکته تأکید کرد که طبق مصوبه شورای عالی مدیریت بحران استان، تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس در سراسر استان روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان است و هیچ نهاد یا دستگاه دیگری بدون هماهنگی با این اداره کل مجاز به اعلام تعطیلی یا تأخیر در فعالیت مدارس نیست.

قربانی تأکید کرد: به‌منظور جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی هیچ منطقه یا شهرستانی مجاز به صدور اطلاعیه در این خصوص نیست و اطلاعیه‌های روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان ملاک عمل مدیران خواهد بود.

وی به استعلام از اداره کل هواشناسی در خصوص میزان آلاینده‌های گردوغباری اشاره کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی میزان آلاینده‌ها فردا ناپایدار خواهد بود و از میزان آلاینده‌ها به‌شدت کاسته خواهد شد و ضرورتی هم برای تعطیلی مدارس در هیچ جای استان وجود ندارد.

نظر شما