شناسهٔ خبر: 23664443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

ساخت ویژه‌برنامه «عطر انقلاب» در مازندران به مناسبت دهه فجر

«احد جاودانی» از ساخت ویژه‌برنامه تلویزیونی «عطر انقلاب» به‌مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مازندران میزبان جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر می شودبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «احد جاودانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از ساخت ویژه‌برنامه تلویزیونی «عطر انقلاب» به‌مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه در ۱۰ شهرستان استان مازندران ضبط می‌شود.

وی افزود: در دهه فجر امسال و همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این استان میزبان برگزاری چندین برنامه و جشنواره فرهنگی و هنری ملی و استانی است.

جاودانی برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در این ایام به عنوان یکی از این برنامه‌ها نام برد و افزود: همزمان با اکران فیلم‌ها در تهران، این جشنواره با اکران در سینما‌های ساری و غرب مازندران پیگیری می‌شود.

وی از میزبانی جشنواره بین المللی هنر‌های تجسمی فجر در مازندران در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این جشنواره همچون جشنواره فیلم فجر همزمان با اجرا در پایتخت کشور در شهر ساری مرکز مازندران نیز برگزار و آثار برتر به نمایش گذاشته می‌شود.

به گفته جاودانی، جشنواره تئاتر فجر دیگر برنامه فرهنگی و هنری در این دهه است که در کشور برگزار می‌شود و چهار گروه تئاتر از مازندران برتر از نگاه هیئت داوران این جشنواره در تهران اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما