شناسهٔ خبر: 23663006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم رنگ فیروزه شیراز مقام سوم لیگ برتر ووشو جوانان کشور را کسب کرد

شیراز- ایرنا- سرمربی تیم رنگ فیروزه شیراز گفت: این تیم در رقابت های ووشو لیگ برتر جوانان کشور به مقام سوم دست یافت.

صاحب‌خبر -

محسن زاهدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم رنگ فیروزه در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که امروز شنبه در تهران برگزار شد با نتیجه هشت بر پنج مغلوب تیم مقاومت زنجان شد و حریف تیم سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مرحله رده بندی شد.
وی اضافه کرد: تیم رنگ فیروزه در دیدار رده بندی در یک پیکار نزدیک با نتیجه 6 بر پنج از سد سپاه سلمان گذشت و بر سکوی سوم کشور ایستاد .
سرمربی تیم رنگ فیروزه شیراز افزود: در دیدار نهایی هم باشگاه مقاومت زنجان با نتیجه هفت بر پنج پرشین طبرستان از استان مازندران را شکست داد و عنوان نخست این پیکارها را از آن خود کرد .
وی گفت: علی پور کریم، دانیال سلیمانی، رامتین کرمی، محمد پرواز، علی اکبرگل پور، سید مهدی رضوی، پویا سلیمان زاده، حمید کیانیان، محمدجواد آذر کیش، سیاوش دادرس، ابوالفضل بنی اسدی، میلاد عظیم زاده، مهدی اخلاق عالی، مهدی علی کراتی، رضا هدایتی، محمد امین صالحی و علی رضایی اعضای تیم رنگ فیروزه شیراز را تشکیل می دادند.
همچنین علیرضا دهداری و بدخش خاوری به عنوان مربیان، محمد حسین زارعی به عنوان سرپرست و علی اصغر قبادی به عنوان مدیرفنی، تیم رنگ فیروزه را همراهی کردند.
رقابت های ووشو لیگ برتر جوانان کشور با شرکت 9 تیم و در 2 گروه به صورت متمرکز به میزبانی تهران برگزار شد.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*

نظر شما