شناسهٔ خبر: 23662301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

5 هفته سخت در انتظار شفر و استقلال؛ کار دشوار آبي‌ها براي نايب قهرماني

3 تساوي پياپي در 3 هفته اخير، روند رو به رشد استقلال را متوقف کرده است. آبي‎ها در هر 3 بازي مقابل حريفاني متوقف شده‎اند که در جدول رده‎بندي از آن‌ها پايين‎تر قرار داشتند.

صاحب‌خبر -

مديران استقلال البته وعده صعود در جدول را به هواداران‎شان داده‎اند، اما مرور بازي‌هاي بعدي استقلال نشان مي‎دهد که آبي‌‎ها کار سختي براي تحقق بخشيدن به اين وعده دارند.

استقلالي‌ها در 4 بازي از 5 بازي بعدي خود بايد مقابل حريفاني قرار بگيرند که همين حالا در جدول از آن‌ها بالاتر قرار دارند. استقلال در 5 بازي بعدي خود به ترتيب مقابل پارس جم جنوبي، ذوب‌آهن اصفهان، سپيدرود رشت، فولاد خوزستان و پرسپوليس برود. به جز سپيدرود رشت که البته اين تيم هم اين روز‌ها در حال پيشرفت است، ساير تيم‌ها در حال حاضر در رده‌هاي اول تا چهارم جدول قرار دارند و استقلال در دور رفت هيچکدام از اين 4 تيم را شکست نداده است! شرايط اين تيم‌ها هم در حال حاضر خوب است. فولاد تقريبا يک نيم‌فصل است که رنگ باخت را نديده است، ذوب‎‌آهن بهترين تيم نيم‌فصل دوم است، پارس جم اگرچه همان تيم نيم‌فصل اول نيست، اما هنوز هم به سختي شکست مي‌خورد و پرسپوليس هم که صدرنشين بلامنازع ليگ برتر است. با اين شرايط، به جز بازي با سپيدرود، هر کدام از 4 بازي بعدي استقلال، حکم يک بازي ? امتيازي را براي اين تيم دارد و باختن در هر کدام از آن‌ها مي‌تواند صعود اين تيم به رده‌‎هاي بالاتر را دشوارتر از قبل کند و رسيدن به نايب‎قهرماني را که حداقلِ توقع مديران و هواداران است، غيرممکن کند.

نظر شما