شناسهٔ خبر: 23660521 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳ پروژه عمرانی در یاسوج افتتاح می‌شود

R41452/P1336/S6,69/CT11

شهردار یاسوج از افتتاح و بهره‌برداری از ۳ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد ریال در این شهر در دهه فجر امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نستهن مقدم در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال 3 پروژه شامل روشنایی پارک جنگلی یاسوج به مساحت 35 هکتار، آبرسانی به طول 3 هزار متر و احداث مخزن هزار متر مکعبی با اعتباری افزون‌بر 21 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح تخفیف عوارض پروانه‌های ساختمانی مسکونی و تجاری همزمان با دهه مبارک فجر آغاز و تا آخر امسال ادامه دارد، عنوان کرد:   شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری و دفا‌تر پیشخوان نسبت به تشکیل پرونده  پروانه ساختمانی، تهیه نقشه و مراحل انجام صدور مراحل پروانه اقدام کرده و از تخفیفات بهره‌مند شوند. 

مقدم از برگزاری مسابقات گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم با همکای هیئت فوتبال خبر داد و افزود: شهردایر یاسوج در زمینه حمایت از ورزش در حد توان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و در این زمینه آمادگی داریم.

وی نصب المان‌های مناسب و راه اندازی فواره‌ها و آبنما‌ها را در دستور کار شهرداری دانست و گفت: لکه گیری خیابان‌ها، گل‌کاری میادین و بلوار‌ها، چراغانی و آذین بندی خیابان‌ها، نور‌پردازی و اطلاع رسانی برنامه‌های ستاد از طریق تبیلغات شهری در دستور کار است. 

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: برگزاری رژه موتوری، جلوگیری از ایجاد حفاری‌های جدید در سطح شهر، پاکسازی و شستشوی خیابان‌ها و معابر، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده‌های شهداء، غبار روبی از مزار مطهر شهداء نیز از دیگر برنامه‌ها در دستور کار مدیریت شهری در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/

نظر شما