شناسهٔ خبر: 23657273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور مشاور وزیر جهاد کشاورزی:

کشاورزان نمونه استان قزوین تجلیل شدند

قزوین- در مراسمی با حضور مشاور وزیر جهاد کشاورزی از ۴۷ کشاورز نمونه ملی و استانی در بخش های مدیریت زراعت، باغبانی، امور دام، آب و خاک، صنایع مکانیزاسیون، ترویج و تعاون روستایی تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر، در مراسمی با حضور اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور، زاهدی استاندار، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،   حبیبی معاون اقتصادی استانداری، فعالان بخش کشاورزی از ۴۲ کشاورز نممونه استانی و ۴ فعال کشاورزی کشوری تجلیل شد.

بهرام مافی کشاورز یونجه کار، از بوئین زهرا، مهدی چگینی باغدار نمونه زیتون از قزوین، عربعلی رودباری در بخش آبیاری تحت فشار از قزوین و عبدالرحیم صالحی زکات دهنده نمونه از شهرستان آبیک به عنوان فعالان نمونه کشوری لوح تقدیر گرفتند.

حجت الاسلام گروسی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در این مراسم کشاورزی را شغلی ارزشمند دانست و اظهارداشت: با دستان پرتلاش شما امنیت غذایی کشور تضمین شده و همه قدردان شما هستیم.

وی بیان کرد: پرداخت زکات موجب برکت در کشاورزی می شود و از فعالان این بخش انتظار می رود چون گذشته به پرداخت زکات به عنوان یک فریضه مهم دینی عمل کنند تا خدواند برکت و نعمت خود را به بندگانش ارزانی کند.

گروسی تصریح کرد: در ایات قرآنی تاکید زیادی در مصرف بهینه از آب و دوری از اسراف شده است که همه باید به آن عمل کنیم تا در اینده با چالش های جدی روبرو نشویم.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان بیان کرد: بحران کم آبی و خشکسالی جدی است و باید همه برنامه های ما در بخش کشاورزی بر مبنای مدیریت بهینه در مصرف آب باشد.

در ادامه از ۴۷ کشاور نمونه ملی و استانی در بخش های مدیریت زراعت، باغبانی، امور دام، آب و خاک، صنایع مکانیزاسیون، ترویج و تعاون روستایی تجلیل شد.

نظر شما