شناسهٔ خبر: 23654546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

واکنش دبیر کمیته فوتسال نسبت به اتفاقات لیگ‌های دسته اول و دوم

دبیر کمیته فوتسال نسبت به اتفاقات لیگ‌های دسته اول و دوم واکنش نشان داد و اعلام کرد که ظرف روزهای آینده پرونده تیمهای خاطی به کمیته انظباطی ارسال می‌شود.

صاحب‌خبر -

کاظم سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد اتفاقات بازی دیروز در لیگ دسته اول فوتسال که بین تیم‌های بالان صنعت شیراز و اهورای بهبهان رخ داد، گفت :همانطور که اطلاع دارید ما به هفته های پایانی لیگ یک فوتسال نزدیک می شویم و بازی ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند با توجه به تماس تلفنی که با ناظر مسابقه داشتم موضوع از این قرار بوده است که ظاهرا یکی از مربیان بالان صنعت شیراز بعد از بازی به سمت تماشاگران بهبهان که حدود ۶۰ نفر بودند رفته و شروع به فحاشی کرده است.

دبیر کمیته فوتسال گفت : بعد از این حرکت مربی شیرازی این موضوع جرقه ای شد برای درگیری های بعدی در این بازی،که تماشاگران بهبهانی به زمین مسابقه وارد شده و با مسئولین سالن و مربیان تیمها و...  برخورد فیزیکی به وجود آوردند که در همین حین مربی تیم اهورای بهبهان هم به سمت تماشاگران شیرازی رفته و  شروع به فحاشی می‌کند که این بار بین تماشاگران هر دو تیم درگیری و زدو خورد فیزکی شدید رخ می دهد.

سلیمانی گفت: در لیگ دسته دوم فوتسال هم یک اتفاق دیگری در بازی زرند کرمان و هیات کاشان  رخ داد در حالیکه تیم زرند کرمان ۴ بر ۲ عقب بود. در یک درگیری که بین ۲ بازیکن هر دو تیم رخ  داد در دقیقه ۲۸ بازی تیم زرند کرمان زمین مسابقه را به دلیل اینکه در این بازی امنیت جانی ندارند ترک می‌کنند.

وی افزود:بعد از این اتفاق در این بازی  ناظر مسابقه تماشاگرانی که حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر بودن را از زمین مسابقه اخراج کرده تا این بازی برگزار شود که مجدداً  تیم کرمانی به زمین مسابقه برنگشته و این بازی نیمه تمام رها کردند.

در پایان گفت: تمام پرونده های این هفته را ظرف امروز و فردا به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم تا طبق قانون هر باشگاه یا تیمی که معقصر است با آن برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/ا

نظر شما