شناسهٔ خبر: 23651900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

چرا باید نیمار را مورد تمجید قرار نداد ؟!

جدایی نیمار از بارسلونا به طرز شگفت آوری او را بیش از همیشه در کانون توجهات قرار داد، چرا که پیش تر قول داده بود در پاری سن ژرمن موفق تر خواهد بود و توپ طلا را بدست خواهد آورد!

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایپنا / در کیفیت و آمادگی نیمار در زمان حضورش در باشگاه بارسلونا هیچ شکی نیست، اما او را امروز باید با چشمان بسیار باز دید! او بی همتا عمل می کند! در روز هایی که همه حواس ها معطوف به افت کریستیانو رونالدو و اوج گیری لیونل مسی است، این پسر برزیلی پاری سن ژرمن است که در حال خلق شگفتی بزرگ خود است!

نیازی به تمجید یا اضافه کردن هیجانات بی دلیل نیست! آمار و ارقام ثبت شده از نیمار در زمان حضورش در باشگاه پاری سن ژرمن تا به اینجای کار، خود گویای همه چیز است! چرا باید نیمار را مورد ستایش و تمجید قرار ندارد؟

فوتبال اصولا سخت ستاره ای را می پذیرد و سخت او را فراموش می کند! این ماجرا ظلم بسیار بزرگی را در حق مانوئل نویر و فرانک ریبری و ژاوی برای تصاحب توپ طلا کرد! چرا که در هر دوره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به دلیل حضور خود و برتری اسم و رسم گونه خود باعث شدند تا نگاه ها به سمت آنها بچرخد دیگر ستارگان جهان فوتبال تحت تاثیر نام این دو بازیکن نتوانند برای سال ها توپ طلا را از آن خود نمایند.

هواداران رئال مادرید خواهان جدایی کریستیانو رونالدو!

نیمار در باشگاه بارسلونا به خوبی این مسئله را درک کرده بود، او در بارسلونا خوش می درخشید و دنیا در حال تماشای او بود! شاید در پاری سن ژرمن دنیا او را مشاهده نکند، اما با عملکردی که او از خود به جحای گذاشته است، دنیا مجبور شده تا به هر نحوی که می تواند او را پیگیری نماید!

نیمار بی نقص، فوق العاده تاثیر گذار و بی نهایت آماده در پاری سن ژرمن حاضر شده است، او در ابتدای کار چالشی کوچک را با ادینسون کاوانی در پیش داشت که در ادامه فصل نیمار با درخشش خود او را محو کرد تا در اولین فصل حضورش در پارک دو پرنس به همگان ثابت نماید مرد اول پی اس جی چه کسی است!

عذاب وجدان مسی از شکست در دربی کاتالونیا!

ابر ستاره برزیلی باشگاه پاریسی ها در ۲۳ حضوری که میدان رفته است توانسته رکورد بی نظیر و فوق العاده ۲۴ گل زده و ۱۶ پاس گل را از خود به جای بگذارد تا بر روی کاغذ بخت اول تصاحب توپ طلا سال ۲۰۱۸ باشد، هرچند که هنوز راه بلندی را تا پایان فصل باقی مانده، اما به نظر می رسد در صورتی که او بتواند به همراه پاری سن ژرمن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، این امر بالاخره پس از سال ها میسر خواهد شد تا به قول خود پس از جدایی از باشگاه بارسلونا عمل کرده باشد!

نظر شما