شناسهٔ خبر: 23644323 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

علي کريمي: اميدواريم اين روند را ادامه دهيم

سرمربي تيم فوتبال سپيدرود رشت گفت: اميدواريم در ادامه ليگ برتر اين روند را ادامه دهيم.

صاحب‌خبر -

علي کريمي پس از پيروزي 2 بر يک تيمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: فکر مي‌کنم بازي خوبي بود. موقعيت‌هاي خوبي روي دروازه‌ها خلق شد. خوشبختانه در نهايت با سه امتياز از زمين خارج شديم و اميدواريم در ادامه ليگ برتر اين روند را ادامه دهيم. جا دارد از بازيکنانم هم تشکر کنم که زحمت زيادي در اين بازي کشيدند. اين برد را به مردم رشت تبريک مي‌گويم و اميدوارم اتفاقات خوبي تا پايان ليگ براي آنها رقم بخورد.

سرمربي سپيدرود در خصوص اخراج اميد سام‌کن از روي نيمکت سپيدرود تصريح کرد: نمي‌دانم الان بايد چه بگويم. از داوري تعريف کنم يا انتقاد؟! اين اتفاقات در فوتبال مي‌افتد. نمي‌دانم سام‌کن در آن صحنه چه گفت که داور از وسط زمين و ميان اين همه شلوغي شنيد و او را اخراج کرد. به طور کلي بايد کارشناسان در مورد داوري نظر دهند. مهم اين است ما 3 امتياز مسابقه را به دست آورديم. طبيعتاً داوري هم حرف‌هايي داشت که در مورد آن در آينده صحبت مي‌کنيم. فکر مي‌کنم در نيمه نخست هم يک صحنه مشکوک پنالتي براي ما اتفاق افتاد که همانطور که گفتم بايد کارشناسان در مورد آن نظر دهند. مهم اين است ما از امتياز ميزباني خود استفاده کرديم و با 3 امتياز از زمين خارج شديم.

کريمي درباره اشتباهات خط دفاعي سپيدرود و اينکه باز هم در اين مسابقه مهاجمان اين تيم فرصت‌هاي زيادي از دست دادند، يادآور شد: طبيعتا در فوتبال همه اشتباه مي‌کنند. الان من نمي‌توانم بگويم دفاع ما بد کار کرده است. شما عملکرد دفاعي سپاهان را هم ديديد. در فوتبال اگر اشتباهي رخ ندهد گلي رقم نمي‌خورد. تيمي هم برنده مي‌شود که بتواند اشتباهات کمتري انجام دهد. در مورد ضربات آخر هم امروز بسيار خوب کار کرديم. شما به ديدار دو هفته پيش ما نگاه کنيد، مقابل گسترش فولاد ما در نيمه دوم کاملاً سرتر از حريف بوديم اما اصلاً نتوانستيم از فرصت‌هايمان استفاده کنيم. الان نسبت به آن موقع بسيار بهتر شديم اما هنوز هم اعتقاد دارم براي بهتر شدن نياز به کار داريم. دو هفته بعد ليگ برتر با وقفه‌اي روبه‌رو خواهد شد و ما مي‌توانيم در آن تعطيلات روي نقاط ضعفمان بيشتر کار کنيم.

وي در واکنش به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه احساس مي‌شود نيمکت تيم سپيدرود شلوغ‌تر از ساير تيم‌هاي است، عنوان کرد: از چه نظر نيمکت ما شلوغ است؟ مگر نيمکت‌هاي ديگر خلوت است؟ طبيعتا کساني روي نيمکت مي‌نشينند که اجازه نشستن دارند. شما فکر مي‌کنيد فدراسيون فوتبال اجازه مي‌دهد همينطور افراد روي نيمکت بنشينند!

سرمربي سپيدرود درباره اينکه چرا ميعاد يزداني در لحظات پاياني بازي اجازه ورود به زمين را پيدا نکرد، گفت: نمي‌دانم در مورد يزداني چه کسي بايد کنار نام او علامت مي‌زده که اين کار را نکرده است. اين بازيکن در ليست ما بود اما نمي‌دانم چرا اين بازي نتوانستيم از او استفاده کنيم. سعي مي‌کنيم در بازي‌هاي آينده اين اتفاقات تکرار نشود و بي‌جهت تعويض‌هاي خودمان را از دست ندهيم.

کريمي در مورد اينکه اعلام شده بود باشگاه سپيدرود پس از اين ديدار پاداش‌هايي به بازيکنان خواهد داد و آيا اين اتفاق براي همه بازيکنان رقم خواهد خورد يا خير، عنوان کرد: کار شما خبرنگاري است و فوتبال را دنبال مي‌کنيد. تا به حال شنيده‌ايد بگويند بارسلونا به بازيکنانش پاداش داده است؟ نمي‌دانم اين موضوعات چرا رسانه‌اي مي‌شود و نبايد اين اتفاق بيفتد. طبيعتاً هر تيمي پيروز مي‌شود بازيکنان آن پاداش مي‌گيرند اما اينکه مبلغ اين پاداش رسانه‌اي شود زياد جالب نيست. من به طور حتم با مالک باشگاه در اين مورد حرف مي‌زنم. نبايد چنين مسائلي رسانه‌اي شود.

نظر شما