شناسهٔ خبر: 23643820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بندر آستارا؛

علت حادثه دلخراش نفتکش سانچی مشخص شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا گفت: علت حادثه دلخراش نفتکش سانچی مشخص تا کوچک ‌ترین حقی از خانواده‌های این عزیزان که داغدار هستند ضایع نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به حادثه نفتکش سانچی اشاره و با تسلیت جانباختن تعدادی از هموطنان در این حادثه دلخراش، اظهارکرد: در این حادثه بزرگوارانی را از دست دادیم که برای اقتصاد و خدمت به کشور تلاش می‌کردند.

 

وی بر مشخص شدن علت این حادثه دلخراش تاکید کرد و افزود: باید علت این حادثه دلخراش مشخص تا کوچک ‌ترین حقی از خانواده‌های این عزیزان که داغدار هستند ضایع نشود.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به روز هوای پاک، تصریح کرد: وضعیت هوا در کلانشهرها، شهرهای صنعتی و استان‌های جنوبی کشور خیلی بد است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از مسئولین و مردم خواست برای شهرهای آلوده کشور تدابیری بیندیشند.

 

وی با بیان اینکه در آستانه روز غزه قرار داریم، خاطرنشان کرد: روز غزه روز اقتدار مردم فلسطین در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه فلسطین و مردم غزه از اولویت‌های نخست دنیای اسلام است، افزود: دشمن با مطرح کردن داعش و دیگر نقشه‌ها می‌خواهد مردم فلسطین و غزه در حاشیه باشند ولی بدانند مسئله فلسطین و مردم غزه فراموش‌ شدنی نیست.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه سلطنت‌ طلبان و اشخاصی که شعار نه غزه نه لبنان سرمی‌دهند دلسوز ایران نیستند، تصریح کرد: سلطنت‌ طلبان و افرادی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند دغدغه ایران ندارند و اگر پایش بیفتد مانند گردانندگان رژیم پهلوی، نقطه ‌نقطه ایران را دودستی تقدیم بیگانگان می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شایعه پراکنی تدبیر امروز دشمنان است، افزود: ناامید کردن مردم از نظام، نابود کردن ایمان و اعتقاد آنها و مانع‌ تراشی برای حل مشکلات معیشتی مردم از جمله اهداف دشمن از شایعه‌ پراکنی است و دشمنان این اهداف خود را از طریق شبکه‌ های اجتماعی و فضای مجازی دنبال می‌کند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه دشمنان جهت جذب مخاطب روی برخی از موضوعات و فیلم‌ های سخنرانی رهبر معظم انقلاب بیش‌ از حد آب‌ و تاب می‌دهد، گفت: عدم بازنشر شایعه ‌ها و باور نکردن آنها بدون سند و مدرک از جمله کارهایی است که کاربران فضای مجازی باید در قبال نقشه‌های دشمنان انجام دهند.

نظر شما