شناسهٔ خبر: 23643399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بعضی‌ها قدردان نظام و انقلاب نیستند/ حجاب زینبی و فاطمی در جامعه کمرنگ شد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای کشور است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم، تصریح کرد: اما بعضی‌ها قدردان این نظام و انقلاب نیستند و تلاش می‌کنند به آن صدمه بزنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری امروز (۲۹دی‌ماه) در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه این دنیا فانی است و در دنیا باید به فکر آخرت و قیامت خود باشیم، اظهار کرد: در این دنیا نباید کاری کنیم که آخرت شرمنده شهدا و امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) شویم.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم قلب امام زمان(عجل الله تعالي فرجه الشريف) شاد شود، افزود: الگوی بانوان جامعه ما باید شخصیت ارزشی مانند حضرت زهرا(سلام الله علیها) و زینب(سلام الله علیها) باشد.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه دختران امروز جامعه باید حجاب را از حضرت زینب(سلام الله علیها) الگوبرداری کنند، اضافه کرد: متأسفانه شاهد فراموشی حجاب زینبی و فاطمی در جامعه کنونی هستیم.

قاسمی در ادامه با تبریک فرارسیدن روز پرستار تاکید کرد: از مسؤولان کشور می‌خواهیم توجه ویژه به معیشت پرستاران داشته باشند.

وی با اشاره به حادثه غم‌انگیز کشتی سانچی، گفت: در جمع شهدای خدمت کشتی سانچی یک شهید از مازندران حضور دارد که یاد و خاطره شهید عنایتی را گرامی می‌داریم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای کشور است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم، تصریح کرد: اما بعضی‌ها قدردان این نظام و انقلاب نیستند و تلاش می‌کنند به آن صدمه بزنند.

قاسمی با بیان اینکه هنوز داغ شهدای انقلاب کنار نرفته که گوشه کنار کشور شعارهایی علیه نطام به گوش می‌رسد، افزود: صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی باید اهداف انقلاب را تبیین کنند تا دیگر شاهد چین مشکلاتی نباشیم.

وی به اعتراضات و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: بعضی از اعتراضات حوادث اخیر مشکلات اقتصادی بود که مسؤولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه بیکاری، اختلاس و گرانی زخم امروز جامعه است، بیان کرد: برخی شرکت‌ها و کارخانه‌ها چند ماه است به کارگران خود حقوق نداده‌اند.

قاسمی با بیان اینکه ما هم شعار مرگ بر گرانی و مرگ بر اختلاس سر می‌دهیم، افزود: برخی افراد در اغتشاشات بازی خوردند و قوه‌قضائیه با بازی‌خوردگان فتنه اخیر رحم کنند و رأفت اسلامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشکلات همچنان در کشور وجود دارد اما مسؤولان باید مشکلات را برطرف کنند، گفت: این‌بار دشمن راست و چپ نمی‌شناسد و هدفش از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است.

 

نظر شما