شناسهٔ خبر: 23643156 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت 19 فلسطيني در کرانه باختري

نظاميان رژيم غاصب صهيونيستي سحرگاه پنج شنبه نوزده فلسطيني را در يورش به مناطق مختلف کرانه باختري بازداشت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ؛ جديدترين اخبار و رويدادهاي سرزمين هاي اشغالي در دوازده ساعت گذشته به شرح ذيل است.

نظاميان رژيم صهيونيستي 19 فلسطيني را در کرانه باختري بازداشت کردند

­باشگاه اسراي فلسطيني اعلام کرد نظاميان رژيم غاصب صهيونيستي سحرگاه پنجشنبه 19 فلسطيني را در مناطق مختلف کرانه باختري بازداشت کردند.
به گزارش خبرگزاري آناتولي از رام الله ، اين منبع در بيانيه اي تصريح کرد :«نيروهاي اشغالگر هفت شهروند را در رام الله و البيره ، شش نفر را در قدس ، دو نفر را در الخليل ، دو نفر را در جنين و مابقي افراد را در مناطق قلقيلية و اريحا به اسارت درآوردند.»
سخنگوي باشگاه اسراي فلسطيني تصريح کرد :«از زمان آغاز اعتراضات به تصميم دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در خصوص به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي در ششم دسامبر گذشته تا کنون ، رژيم غاصب صهيونيستي 950 فلسطيني از جمله 18 زن و 235 کودک را اسير کرده است.»
وي افزود در حال حاضر حدود 6500 اسير فلسطيني از جمله 48 زن ، 350 کودک و 22 خبرنگار در زندان هاي اسرائيل گرفتار هستند. همچنين حدود 450 فلسطيني بدون محاکمه تحت عنوان بازداشت اداري در زندان هاي اسرائيل هستند.

نظاميان رژيم صهيونيستي يک دختر فسلطيني را در الخليل بازداشت کردند

شبکه تلويزيوني العالم گزارش داد ، نظاميان اشغالگر اسرائيلي يک دختر فلسطيني را نزديک حرم ابراهيمي در شهر الخليل به بهانه در اختيار داشتن چاقو بازداشت کردند.

تظاهرات فلسطيني ها در غزه

به گزارش شبکه تلويزيوني العالم ، مردم غزه به دعوت جنبش جهاد اسلامي در محله شجاعيه اين شهر تظاهرات هفتمين جمعه خشم را در اعتراض به تصميم دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي آغاز کردند. 

شرکت کنندگان در اين تظاهرات شعارهايي عليه تصميم ترامپ و «مرگ بر آمريکا» ، «مرگ بر اسرائيل» سر دادند.
هدف از برگزاري اين تظاهرات ارسال پيام سياسي به طرفهاي مختلف از جمله ترامپ است.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1806035" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1999260/1806035?width=340&height=240"></script></div>

نظاميان رژيم صهيونيستي شرق قدس را محاصره کردند

شبکه تلويزيوني العالم گزارش داد ، منابعي فلسطيني خبر دادند نيروهاي اشغالگر اسرائيلي شهر حزما در شرق شهر اشغالي قدس را محاصره و از ورود و خروج ها به اين شهر جلوگيري کردند.

نظر شما