شناسهٔ خبر: 23641848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

تغییر در تیم برانکو؛ پروفسور راضی نیست

صاحب‌خبر -

پرسپولیس برانکو در خط دفاعی خود بسیار خوب کار می کند و در فصل جاری تنها 7 گل دریافت کرده است.

 

پرسپولیس با 12 امتیاز نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده بندی جای دارد و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است با این حال سرخ پوشان در خط حمله خود هنوز با مشکلی به نام فرصت سوزی مواجه هستند.

 

فصل قبل پرسپولیس با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد و طارمی هم توانست عنوان آقای گلی را به دست آورد با این حال تیم برانکو فرصت های زیادی را از دست می داد و حتی هواداران علیه طارمی در بعضی از دیدارها شعار سر دادند.

 

نخستین خرید تابستانی پرسپولیس گادوین منشا بود که در پیکان بسیار خوب ظاهر شده بود و از فرصت های که به دست می آورد نهایت استفاده را می برد. برانکو با بهترین مهاجم خارجی فوتبال ایران قرارداد امضا کرد تا نشان دهد که از عملکرد خط حمله تیمش راضی نیست.

 

منشا با امید زیادی به پرسپولیس پیوست. هواداران بی صبرانه در انتظار حضور زوج منشا و طارمی بودند اما این دو بازیکن نشان دادند که زوج خوبی برای همدیگر نیستند. طارمی با محرومیت مواجه شد و در نهایت از پرسپولیس رفت تا خیال منشا و علیپور از قرار گرفتن در ترکیب اصلی راحت شود.

 

علیپور فراتر از انتظارات ظاهر شده است و توانسته 12 گل به ثمر رساند اما منشا اصلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او تنها در لیگ دو گل برای سرخ پوشان به ثمر رسانده است. انتظارات از این مهاجم نیجریه ای بسیار بالا بود اما او در گلزنی ناامید کننده ظاهر شده است.

 

برانکو ایوانکوویچ در دیدار برابر گسترش فولاد به صراحت اعلام کرد که از عملکرد منشا راضی نیست و در نظر دارد که امیری را جایگرین او در خط حمله کند.

 

پرسپولیس بشار رسن را به خاطر همراهی تیم ملی فوتبال امید عراق در اختیار ندارد. اگر این بازیکن به پرسپولیس برگردد با توجه به اینکه توان بازی کردن در چند پست را دارد به احتمال خیلی زیاد منشا نیمکت نشین خواهد شد.

 

در دو بازی اخیر سیامک نعمتی که به جای منشا در ترکیب پرسپولیس بازی کرده تاثیر گذار بوده است. او در دیدار قبلی برابر سیاه جامگان اصلی ترین نقش را در پیروزی سرخ پوشان داشت و در دیدار برابر گسترش هم مانع از شکست تیم برانکو شد. طبیعی است که سرمربی کروات سرخ پوشان به این بازیکن اعتماد بیشتری کند.

 

منشا با توجه به عملکرد ناامید کننده در گلزنی با وجود فرصت های خوبی که به دست آورده به تلنگر نیاز دارد. نیمکت نشین کردن او می تواند انگیزه و تمرکزش را بالا ببرد. سیامک نعمتی شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی است و به نظر می رسد که برانکو بازهم در دیدار برابر پیکان این بازیکن را در ترکیب اصلی به میدان بفرستد و این بار از زوج امیری و علیپور در خط حمله استفاده کند.

 

سرمربی سرخ پوشان از عملکرد خط حمله تیمش راضی نیست و تغییراتی در سر دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما