شناسهٔ خبر: 23640655 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

با تشکیل هشتگ در توییتر؛

انقلابیان بحرینی بر لزوم سرنگونی آل‌خلیفه تأکید کردند

انقلابیان بحرینی با تشکیل هشتگ در توییتر بر لزوم سرنگونی دیکتاتوری آل خلیفه تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از انقلابیان بحرین با تشکیل هشتگ «شهروند بحرینی می خواهد» در پایگاه اجتماعی توییتر به بیان مطالبات مردمی پرداختند.

اکثر پیام ها به حملات وحشیانه نظامیان بحرینی به مناطق مختلف کشور پرداخته و بر سرنگونی نظام آل خلیفه تأکید کردند.

سعید الشهابی دبیرکل جنبش آزادگان بحرین در توییتر خود نوشت: ملت بحرین در آستانه سالروز انقلاب با خود وعده کرده که نسبت به حق سکوت نکند و در کنار قاتل و متجاوز به نوامیس و تخریب کننده مساجد و کسانی که از اشغالگران بیگانه یاری می طلبد، قرار نگیرد.

وی افزود: ملت از زمان آغاز انقلاب تصمیم به سرنگونی نظام گرفته و این هدف را امروز نیز دنبال می کند و می خواهد قدرت را در اختیار بگیرد.

عبدالغنی الخنجر سخنگوی جنبش حق نیز تصریح کرد: ملت بحرین سرنگونی نظام حمد عیسی آل خلیفه به عنوان حاکم دیکتاتور را خواستار است.

عضو ارشد جنبش حق ادامه داد: بحرینی ها در پرتو جنایت قتل شهروندان و تجاوز به ناموس و بازداشت علما و رهبران انقلاب و جوانان بر لزوم سرنگونی دیکتاتوری تأکید دارند. 

ابراهیم العرادی هم اظهار داشت: ناکامی آل خلیفه در اداره مسائل سیاسی و اقتصادی بحرین و همچنین جنایت اعطای تابعیت به بیگانگان، درخواست سرنگونی نظام که از اولین روز انقلاب شنیده می شود را تحکیم می سازد.

این فعال انقلابی تأکید کرد که سرنگونی نظام موسوم به آل خلیفه عامل خیر برای همه شهروندان شیعه و سنی خواهد بود و امنیت و نوآوری و پیشرفت بر کشور مستولی می شود.

یوسف الحوری از فعالان انقلابی بحرین از برخی درخواست ها برای گفت وگو با نظام انتقاد کرد و نوشت: ملت بحرین نمی تواند با نظام آل خلیفه همزیستی داشته باشد و بر سرنگونی آن تأکید دارد.

وی بیان داشت که این یک خواسته مشروع ملت در پرتو بی کفایتی نظام محسوب می شود./980/ب902/د

نظر شما