شناسهٔ خبر: 23638571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دوری از آرمان‏ شهدا گمراهی جامعه را در پی خواهد داشت

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه کنگاور گفت: شهدا جان خود را در راه خدا و انقلاب هدیه کردند و اگر ما از آرمان‏های شهدا فاصله بگیریم به بیراهه گمراهی خواهیم رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند شامگاه پنجشنبه در یادواره شهیدان نوروز و محمدباقر عبدالملکی که در مسجد فاطمیه (س) کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان با درس گرفتن از معمار کبیر انقلاب برای ادای تکلیف راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.
امام جمعه کنگاور بیان کرد: اقتدار و سربلندی امروز ایران مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای بزرگوار است و همه باید در مسیر شهدا حرکت کنند، تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.
حجت الاسلام لروند با تأکید بر اینکه تمام مشکلات جامعه و جهان اسلام به خاطر دوری از سیره و سبک زندگی پیامبر اکرم و ائمه اطهار (ع)، لزوم بازگشت به سیره نبوی را مورد تأکید قرار داد و افزود: بازگشت به سیره اهل بیت (ع)، بازگشت به عزت و سعادت است و همه بدی ها، ذلت‌ها و شقاوت‌ها ناشی از دور شدن از آن سرچشمه‌ی زلال است.
وی ادامه داد: تنها نسخه درمان دردها و مشکلات امروز مسلمانان، بازخوانی سیره واقعی پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) است.
لروند در ادامه با بیان اینکه بعضی ها نه از روی بی سوادی بلکه با غرض ورزی به دنبال تخریب اسلام و اهل بیت (ع) هستند، اظهار داشت: مومن واقعی تبری و تولی را سرلوحه کار خود قرار می دهد و باید از ابوجهل های امروز که سردمداران استکبار هستند دوری جست.
شهرستان 76 هزار نفری کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه در طول دوران 8 سال دفاع مقدس 420 شهید گلگون کفن و والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما