شناسهٔ خبر: 23637630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

دکتر شریعتی: کارهای خوبی از سوی باشگاه ها برای گسترش ورزش انجام شده است.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به افزایش پدیده اضافه وزن، نیازمندی به توسعه بیشتر ورزش بیش از قبل احساس می شود که خوشبختانه این امر از سوی باشگاه های ورزشی به خوبی در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایپنا واحد خوزستان :دکتر غلامرضا شریعتی در اولین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی (پنجشنبه،بیست و هشتم دی ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استقبال بسیار خوبی از سوی باشگاه ها و شرکت ها در این نمایشگاه انجام شده و امیدوار هستیم این نمایشگاه در سال های آتی هم گسترش یابد.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: در حال تقویت بخش خصوصی در تمامی زمینه ها هستیم که در این زمینه هم استقبال خوبی در راستای گسترش ورزش در استان در حال انجام است، همچنین کارهای خوبی از سوی باشگاه ها هم برای گسترش ورزش در رده های سنی مختلف بخصوص در بخش بانوان صورت گرفته است.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به پدیده اضافه وزن که جامعه ما در حال رفتن به سوی آن است و این موضوع نیز در خانم ها هم در حال بیشتر شدن است، نیاز به توسعه ورزش و فرهنگ آن بیشتر از قبل احساس می شود که خوشبختانه در خوزستان و شهر اهواز شاهد گسترش ورزش و باشگاه های ورزشی هستیم.
امیدواریم تمام دستگاه ها در گسترش ورزش و سالم سازی سهیم شوند تا موجب توسعه هرچه بیشتر و بهتر ورزش در سطح استان شویم.

وی در پایان اظهار کرد: برخی دستگاه ها به صرف اینکه خود باشگاه درآمد دارد، ممکن است مانع شده و سهمی از باشگاه بخواهند که در این زمینه تأکید می کنم که فقط و فقط به توسعه ورزش توجه کنند.

نظر شما