شناسهٔ خبر: 23636984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ذوب آهن اصفهان 2- صنعت نفت آبادن1

جشن پیروزی ذوب آهن با شکست صنعت نفت/ ذوب آهن به چهارمین برد پیاپی خود دست یافت

تیم‌ های فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان امروز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک ذوب‌ آهن به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیدان نیوز؛تیم‌ های ذوب‌ آهن و صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌ جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک ذوب‌ آهن به پایان رسید.

امیر قلعه‌ نویی برای این دیدار رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمد زاده، گئورگ ولسیانی، محمد ستاری، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی و کی روش استنلی را به میدان فرستاد.

فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان، سوشا مکانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌ زاده، حسین ساکی، حسین بغلانی، مگنو باتیستا، زبیر نیک‌ن فس، آگوستو سزار، محمدامین درویشی، محمد شادکام، حامد پاکدل را به مصاف شاگردان قلعه‌ نویی فرستاد.

محمد حسین زاهدی‌ فرد داور این مسابقه و حسن یوسفی و عسگر محمدی به عنوان کمک داور حضور داشتند.

بازی رفت دو تیم در شهر آبادان با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود اما شاگردان امیر قلعه‌ نویی مصمم بودند تا با شکست تیم حریف به بردهای خودشان در نیم فصل دوم ادامه دهند.

در نیمه اول دو تیم محتاطانه بازی کردند و توپ بیشتر در میانه میدان بود، به همین خاطر موقعیت آن چنانی روی دروازه ها خلق نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

تنها در دقیقه 10 محمدرضا حسینی موقعیت مناسبی را برای خود فراهم کرد اما ضربه او را سوشا مکانی در اختیار گرفت.

با شروع نیمه دوم و ورود قاسم حدادی فر به زمین وضعیت ذوب‌ آهن بهتر شد.

میلاد فخرالدینی در دقیقه 52 بازی با نفوذ از سمت راست به محوطه جریمه صنعت نفت آبادان وارد شد که همان لحظه سوشا مکانی به اشتباه از دروازه خارج شد.

فخرالدینی با پاس مناسبی کیروش استنلی را در موقیعت مناسب گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک بغل پا گل اول این دیدار را به ثمر رساند.

سید محمدرضا حسینی هم در دقیقه 66 با نفوذ از راست به محوطه جریمه صنعت نفت آبادان وارد شد و شوتی را به سمت دروازه مکانی روانه کرد که بعد از دفع ناقص سوشا مکانی توپ در مقابل تبریزی قرار گرفت تا او گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

بازیکنان ذوب ‌آهن خود را برای پیروزی دو بر صفر آماده کرده بودند که در موقعیتی پریرا در دقیقه 88 با رشید مظاهری تک به تک شد و با جای گذاشتن این دروازه ‌بان اولین گل صنعت نفت آبادان به ثمر رسید.

دیدار دو تیم ذوب‌ آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان با برتری دو بر یک تیم ذوب‌ آهن به پایان رسید.

حاشیه ها:

قبل از شروع بازی کلیپی به مناسبت سالگرد آتش‌ سوزی ساختمان پلاسکو و همچنین تسلیت حادثه کشتی سانچی از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.

بازیکنان دو تیم با بنر‌هایی به مناسبت گرامیداشت حادثه‌ های پلاسکو و  سانچی به میدان آمدند و با تقدیم گل به جایگاه در نظر گرفته شده این حوادث تلخ را تسلیت گفتند.

شاگردان سابق امیر قلعه نویی در صنعت نفت به سمت این مربی رفتند و از او رخصت گرفتند.

سوشا مکانی و رشید مظاهری گلر‌های دو تیم یکدیگر را در آغوش گرفتند.

مهدی رجب زاده بعد از مدت ها در ترکیب اصلی ذوب آهن در این مسابقه قرار گرفت.

سوشا مکانی در اولین حضور خود در ترکیب صنعت نفت از سوی تماشاگران آبادانی حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

پس از پایان نیمه اول، رشید مظاهری و سید محمدرضا حسینی، دروازه‌ بان و هافبک تیم ذوب‌ آهن با درگیری لفظی زمین مسابقه را ترک کردند.

تعداد هواداران دو تیم حاضر در ورزشگاه به یک هزار و 100نفر رسید.

انتهای پیام/

نظر شما