شناسهٔ خبر: 23636911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعزام ۱۰۰ خادمیار برتر البرز به دوره ‌آموزش نهایی به منظور دریافت نشان خادمیاری

خبرگزاری شبستان: جانشین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز از اعزام ۱۰۰ خادمیار برتر البرز به دوره ‌آموزش نهایی به منظور دریافت نشان خادمیاری رتبه سوم خبر داد و گفت: این دوره از فردا ۲۹ دی در قالب گروه های ۲۰ نفره برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حاج حمید علی مددی، جانشین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز در خصوص اعلام خبر اعزام 100 خادمیار برتر این استان به دوره آموزشی مشهد مقدس گفت: تعدا 100 نفر از خادمیاران برتر استان به منظور گذراندن دوره آموزشی خادمیاری آزمایشی در دوره شش ماهه نشان خادمیاری رتبه سه را دریافت خواهند کرد.

 

وی توضیح داد: این دوره آموزشی شامل حرم شناسی و سیره رضوی است که پس از اتمام آموزش این دوره خادمیاران افتخاری رتبه 3 خادمیاری را دریافت خواهند کرد.

 

مددی با بیان این مهم که خادمیاران باید برای موفقیت در آزمون نهایی جزوات روضه رضوان که شامل حرم شناسی و سیره رضوی است را مطاله کنند بر اهمیت این دوره آموزشی تاکید کرد.

 

استقبال خوب شهروندان از طرح خادمیاری افتخاری رضوی از جمله مواردی بود که مددی با اشاره به آن عنوان کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس در البرز پس از آغاز تولیت جدید و برمبنای منشور هفتگانه مقام معظم رهبری فعالیت خود را از نیمه دوم سال گذشته آغاز کرده است.

 

جانشین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی این استان در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند در پایگاه اینترنتی آستان قدس به نشانی www.aqr.ir در خصوص خادم یاران، برنامه های فرهنگی و آموزشی، اردوهای جهادی و ... اطلاعات لازم را کسب نمایند.

نظر شما